۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۲
کد خبر: ۶۰۷۹۶۰
آیت الله کعبی:

رسانه های جهان اسلام علیه طرح شیطانی معامله قرن بسیج شوند

رسانه های جهان اسلام علیه طرح شیطانی معامله قرن بسیج شوند
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم جبهه رسانه ای جهان اسلام را به دلیل برخوداری از نیروهای جوان و مؤمن دارای ظرفیت فوق العاده خواند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله عباس کعبی در دیدار دکتر عبدالعزیز بدر القطان حقوقدان کویتی و از شخصیت های فعال رسانه ای جهان اسلام، نقش رسانه ها را در مواجهه با جبهه استکبار مهم ارزیابی کرد.

وی با اشاره به برنامه های رسانه های غربی، آمریکایی و صهیونیستی ضد جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: رسانه های غربی به تبعیت از سیاست مداران خود حربه ایران هراسی و شیعه هراسی را در دستور کار قرار داده اند.

آیت الله کعبی با تاکید بر این که رسانه های جهان اسلام نباید در دام رسانه های غربی گرفتار شوند، اظهار داشت: ایران اسلامی جز لاینفک پیکره جهان اسلام و یکی از مهم ترین محورهای مقاومت است.

رسانه های جهان اسلام علیه طرح شیطانی معامله قرن بسیج شوند

وی با تاکید بر این که آمریکا و صهیونیسم دشمن اصلی اسلام و مسلمین هستند، گفت: با وجود تمام کینه و حقدی که سعودی ها نسبت به ایران اسلامی و مقاومت اسلامی دارند، ما آنها را دشمن اصلی نمی دانیم؛ دشمن اصلی آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند و نباید از این نکته غافل ماند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در ادامه جبهه رسانه ای جهان اسلام را به دلیل برخورداری از نیروهای فعال، جوان و مؤمن یک ظرفیت ارزشمند خواند و در عین حال بر لزوم طراحی و تدوین چشم انداز و استراتژی مناسب جهت نیل به اهداف تاکید کرد.

وی تصریح کرد: باید با تکیه بر مبانی فکری عمیق اسلام ناب به یک استراتژی دقیق و اصولی برسیم تا بتوانیم نقشه های دشمنان را در عرصه رسانه خنثی سازیم.

آیت الله کعبی افزود: باید از امکانات رسانه ای و تبلیغی در جهت تبیین معارف حیات بخش اسلام و خنثی سازی نقشه های دشمنان به بهترین شکل ممکن بهره بگیریم.

رسانه های جهان اسلام علیه طرح شیطانی معامله قرن بسیج شوند

وی وحدت اسلامی را یک استراتژی مهم خواند و خاطرنشان کرد: ما به وحدت به عنوان یک استراتژی معتقدیم و نه تاکتیک؛ متاسفانه امروز جهان اسلام سرگرم گرفتاری های زیادی شده و همین مساله مسلمانان را دچار عقب ماندگی هایی کرده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبیین ویژگی های عالمان دین، عقلانیت و خرد ورزی، معنویت و خودسازی، علم آموزی، رهبر شناسی و اطاعت از رهبر، عمل به آموزه های اسلام و اتحاد صفوف و دشمن شناسی و نگاه تمدنی به آموزه های اسلامی را از مهم ترین اموری دانست که می بایست مورد توجه متفکران و اندیشمندان جهان اسلام قرار گیرد.

آیت الله کعبی در پایان از قدس و فلسطین به عنوان محور اصلی جبهه مقاومت اسلامی یاد و با اشاره به طرح شیطانی معامله قرن، تصریح کرد: این نقشه شوم باید با هوشیاری امت اسلام عقیم بماند، در این راستا رسانه های جهان اسلام بایستی علیه طرح شیطانی معامله قرن بسیج شوند. /924/ج

حسین عجمی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
محمدی
United Arab Emirates
۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۲
عراق و سوریه و فلسطین و لبنان و... کشورهای نیل تا فرات باید بدانند سردمداران امریکایی با داعش قصد نیل تا فرات داشتند و حال معامله قرن را با کشورهای عربی بسته اند و بن سلمان و بن نهیان در این جرم شریک اند که پس از اینکه کشورهای مسلمان را گرفتند،
نظام تک قطبی امریکایی_صهیونیسمی را به کل جهان تحمیل می کنند و دیگر هیچ چیز باقی نمی ماند و قبله ی مسلمانان چون گرگ در پوست میش سردمداران امریکایی از استین بن سلمان و بن نهیان درامد که ابروی مسلمان را بریزند و بعد هیچ خطاب کنند و استقلال تمام کشورهای مستقل جهان را زیر سلطه ی خود ببرند که عملی شیطانی و خلاف قوانین الهی و انسانی است و بوقوع نخواهد پیوست،
چون خداوند نمی پذیرد مسلمان زیر بار خفت روند،
خداوند نمی پذیرد که شیطانی که همه جا است و محکوم به شیطنت است، شیطنت کند و انسان بی اختیار باشد،
انسان باید بنا به قانون اساسی و انسانی با شیطان بجنگد .
3
0
محمدی
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۲
چرا پرچم کشور من را اینشکلی زدین،ایرانی افتخارش به پرچم کشورش است که مزین بنام خداوند یکتاست است
محمدی
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۴
سلام
چرا پرچم کشور من را اینشکلی زدین
ایرانی افتخارش به پرچمش است که مزین به نام خداوند یکتا است، پرچم کشور خودم را بزنید
محمدی
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۴
سلام
ممنون که پرچم کشورم را درست کردین، خدا خیرتان دهد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۲
نفرت عظیم مردم از فرهنگ ابتذال تهمت، رانت، اختلاس، چپاول بیت المال، قاچاقچیگری ازما بهتران، آقازاده بازی، جامعه طبقاتی دارا، ندار، گور خواب و آقازاده ، ملت ایران به فرهنگهای دیگر رو آورده است. کسی که باد بکارد طوفان درو میکند.
2
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۷
احسنت، بسیار عالی، از خبرگزاری رسا ممنونم بابت این خبر
2
0
ح- م
Iran, Islamic Republic of
۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۵
معامله ی قرن با دنیاست، که بن سلمان و بن نهیان با ندانم کاری نیل تا فرات را به رژیم نژادپرست صهیونیسمی دهند که بر سر تمام کشورهای دنیا مسلط شوند و آسیا و اروپا و کل جهان را زیر چکمه های نظام تک قطبی امریکایی_صهیونیسمی له کنند و رژیم جعلی صهیونیسم که انواع سلاح و نیروگاه هسته ای دارد را ژاندارم آسیا و اروپا کنند و بن سلمان و بن نهیان آنقدر نفهمند که این کار را کنند نه از انسانیت باقی خواهد ماند و نه از ازادگی
3
0
محمدی
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۷
سلام
این پرچم کشورم را درست زدید، اون پیام اولم را هم پرچم کشور خودم بزنید، ایرانی افتخارش پرچم کشورش است که مزین به نام خداوند یکتا است
علیا تورانی
Iran, Islamic Republic of
۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۷
اگر مقاومت، رژیم صهیونیستی را زمین‌گیر نکرده بود، اینک شاهد دست‌اندازی آن به دیگر سرزمین‌های منطقه از مصر گرفته تا اردن و عراق و خلیج‌فارس و غیره بودیم.
2
0
غمره بداوی
Iran, Islamic Republic of
۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۱
خیانت آشکار عربستان سعودی، بحرین و امارات به مبارزه، پایداری و شهادت هزاران زن و کودک و جوان فلسطینی، بی‌پاسخ نخواهد ماند.
2
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۲
رسانه های جهان اسلام باید تحت کلمه توحید جمع شوند.
2
0
فراهانی منش
Iran, Islamic Republic of
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶
رژیم صهیونیستی به آخر رسیده است و نفسهای واپسینش را می کشد.
2
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۸
امت اسلامی بر سر مساله قدس معامله نمی کنند.
2
0
سالک جاده کربلا به قدس
Iran, Islamic Republic of
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۴
نقشه شوم دشمن در ایران هراسی با حضور یاری گر جمهوری اسلامی ایران در یاری ملل مظلوم عراق، یمن و سوریه شکست خورده و امروز ایران اسلامی در دلهای مردم مسلمان جا دارد و آمریکا از همیشه منفورتر است.
2
0
رضا
Iran, Islamic Republic of
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۸
صهیونیستها به دنبال بازگشت به مدینه منوره و نیز تصرف قلاع خیبر هستند.
آنها ادعا می کنند از اولاد و احفاد یهودیان مدینه از بنی قینقاع و غیره هستند و دنبال احداث منازل و قصرهایی در همان مناطق هستند.
صهیونیستها برای عادی سازی روابط بدنبال احداث خط مواصلاتی بین کشورهای غرب آسیا به رژیم اشغالگر قدس هستند.
2
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲
حکام وهابی یهودی عربستان اگر زمینه بازگشت فتنه گران صهیونیست را به مدینه فراهم کند با طوفان اعتراضات مسلمین عالم مواجه خواهد شد
2
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۸
پیش از این هم تکنیک شیعه هراسی شکست خورده بود.
1
0
یا علی یا عظیم
Iran, Islamic Republic of
۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۳
طرح قرن، طرح تغییر ژئوپلتیک منطقه است تا اسرائیل غاصب بتواند در موقعیت کنونی تثبیت شود و یهودی‌سازی فلسطین به سرانجام برساند.
1
0