۰۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۱
کد خبر: ۶۰۸۰۴۰

مدیر دفتر آیت الله نجفی خواستار مشارکت در جلسات قرآن شد

مدیر دفتر آیت الله نجفی خواستار مشارکت در جلسات قرآن شد
مدیر دفتر حضرت آیت الله بشیر نجفی بر ضرورت مشارکت در جلسات قرآن کریم و احیاء شعائر مذهبی تاکید کرد.

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ علی نجفی فرزند و مدیر دفتر حضرت آیت الله شیخ بشیر نجفی از مراجع تقلید نجف اشرف به مناسبت ماه مبارک رمضان به استان واسط سفر و با شخصیت های دینی، علما، شیوخ، رؤسای عشائر و جمعی از مومنان دیدار کرد.

حجت الاسلام نجفی در این دیدارها از مومنان خواست که سلام حضرت آیت الله بشیر نجفی را به همه عراقی ها برسانند و اظهار داشت: ماه مبارک رمضان زمان بسیار مناسبی است که انسان به تهذیب نفس بپردازد و در زمینه تقرب و توبه به درگاه الهی و اطاعت از فرمان خداوند متعال کوشش کند.

وی حضور در مجالس سخنرانی را دارای برکات بسیار زیادی بر فرد و جامعه دانست و تصریح کرد: مردم باید در جلسات قرآن کریم و مجالس وعظ و ارشاد حضور یابند زیرا موجب پرورش و تربیت روح انسان می شود.

حمایت از ایتام موجب خشنودی خداوند متعال است

نماینده حضرت آیت الله شیخ بشیر نجفی همچنین با سفر به شهر بابل عراق از موسسه خیریه ابی الزهراء بازدید و با مسؤولان آن دیدار و گفت وگو کرد.

وی با بیان این که انجام امور خیر، نعمتی از نعمت های خداوند متعال است، اظهار داشت: خنده بر روی لبان یتیمان، نیازمندان و خانواده های بی سرپرست و محروم دارای جایگاه بسیار والایی در نزد خداوند متعال است. این گونه اعمال کلید نجات و شادی در دنیا و آخرت است.

گفتنی است که حجت الاسلام شیخ علی نجفی هر ساله در ماه مبارک رمضان با حضور در استان و شهرهای مختلف عراق از نزدیک با مشکلات مردم آشنا و آنان را به انجام امور دینی، اتحاد و حمایت از انسان های نیازمند دعوت می کند.

ارسال نظرات