۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰
کد خبر: ۶۰۸۰۹۸

اعلام مسیر و سخنران راهپیمایی روز جهانی قدس در اهواز

اعلام مسیر و سخنران راهپیمایی روز جهانی قدس در اهواز
حجت الاسلام سپهر گفت: راهپمایی روز جهانی قدس ساعت ۱۱:۳۰ از درب مسجد آیت الله جزایری در خیابان امام آغاز و تا مصلای امام ادامه خواهد داشت.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سیدلطف الله سپهر، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، صبح امروز در جلسه ستاد بزرگداشت ارتحال امام و روز جهانی قدس با بیان اینکه ۱۵ خرداد عزای عمومی اعلام شده از سوی امام راحل است، اظهار داشت: همزمان سی سالگی ارتحال امام و زعامت رهبر انقلاب را در ۱۴ خرداد خواهیم داشت و به خدمات صورت گرفته یا مدنظر دستگاه‌های دولتی در روز‌های پیش رو توجه داریم، از آنجا که شورای هماهنگی قوه قهری اجرائی ندارد متأسفانه مصوباتش زمین می‌ماند.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با انتقاد از عدم تبلیغات دولتی و شهری مرتبط با مناسبت‌های ملی و انقلابی عنوان داشت: بار‌ها گفتیم که شورا در خدمت نهاد‌های دولتی بوده و ما هماهنگ کننده برنامه‌ها هستیم و در عین حال همه نهاد‌های دولتی باید اعتقادی و انقلابی وارد کار شوند و در روز جهانی قدس و ارتحال امام انتظار نقش آفرینی همه دستگاه‌های دولتی را داریم.

رییس ستاد بزرگداشت ارتحال امام بیان داشت: دستگاه‌های دولتی و شخصیت‌ها بیانیه‌هایی پیرامون روز جهانی قدس و ارتحال امام در اختیار صداو سیما قرار دهند چرا که صدا و سیما از چنین بیانیه‌هایی استقبال می‌کند ضمن اینکه تبلیغات محیطی در مسیر راهپیمایی و مصلی مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام سپهر با بیان اینکه راهپیمایی روز جهانی قدس ساعت ۱۱:۳۰ از درب مسجد آیت الله جزایری در خیابان امام آغاز و تا مصلای امام ادامه خواهد داشت، افزود: استفاده از سیستم‌های پیامکی، دعوت و فراخوان عمومی، صدور بیانیه، تولید برنامه‌های محتوایی از صدا و سیما را خواهان هستیم در عین حال از عدم حضور برخی نهاد‌ها و دستگاه‌ها در جلسات گله‌مند هستیم.

وی با بیان اینکه خبرگزاری‌ها و مطبوعات، گفتمان‌ها و تولید مقالات درباره چهلمین سالروز جهانی قدس را مورد توجه قرار دهند، ادامه داد: سردار رحیم صفوی، سخنران روز جهانی قدس در مصلای اهواز بود و امیدواریم با همکاری نهاد‌ها و دستگاه‌ها شاهد برگزاری آبرومند روز جهانی قدس باشیم.

رییس ستاد بزرگداشت ارتحال امام گفت: مراسم سالگرد ارتحال امام ۱۴ خرداد از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در مصلای امام برگزار می‌شود و در این باره فراخوان ویژه برای حضور جمعیت پرشور را خواهان هستیم.

حجت الاسلام سپهر در رابطه با ۱۵ خرداد بیان داشت: در مسجد رضوان آخر آسفالت پس از ادای نماز ظهر و عصر روبروی بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان برگزار خواهد شد./۹۴۵۶/پ210/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات