۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۱
کد خبر: ۶۰۸۱۱۳
حجت الاسلام کسایی مطرح کرد؛

برگزاری طرح بینش مطهر در ۱۷ حوزه علمیه خوزستان

برگزاری طرح بینش مطهر در ۱۷ حوزه علمیه خوزستان
حجت الاسلام کسایی گفت: طرح بینش مطهر امسال در ۱۷ حوزه علمیه استان با همکاری معاونت تهذیب اجرایی شد.
حجت‌الاسلام ایمان کسایی، مسؤول دبیرخانه بینش مطهر خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه طرح بینش مطهر چند سالی است که در کشور برگزار می‌شود، اظهار داشت: در این طرح همه کتب شهید مطهری بصورت موضوعی تدوین و مبانی شهید مطهری در هر موضوع مشخص شده است؛ به واقع ۴۰ کتاب استاد مطهری بصورت یک سیر آموزشی مدون درآمده و در ۱۱ مرحله طرح بینش مطهر اجرایی می‌شود.

مسؤول دبیرخانه بینش مطهر خوزستان با بیان اینکه همزمان دوره‌های مختلفی در سطح کشور اجرایی می‌شود، افزود: در استان تاکنون دو مرحله برگزار شده و در تیرماه مرحله دوم و سوم و برای مخاطبان جدید مرحله اول اجرایی می‌شود البته ناگفته نماند تاکنون بیش از هزار و ۵۰۰ علاقه‌مند در طرح شرکت کردند.

حجت الاسلام کسایی بیان داشت: عموم دارندگان مدرک کارشناسی به بالا یکی از مخاطبان ما در دوره‌ها هستند که پس از اتمام دوره گواهی پایان دوره اخذ و می‌توانند به برخی از مراکز همچون مدارس راهیان کوثر، سپاه و دانشگاه فرهنگیان معرفی و در اولویت بکارگیری قرار بگیرند.

وی با بیان اینکه طرح بینش مطهر امسال در ۱۷ حوزه علمیه استان اجرایی شد، عنوان داشت: مرحله اول طرح با همکاری معاونت تهذیب حوزه علمیه استان به اتمام رسید البته طرح امسال همزمان با اهواز در ۸ شهرستان دیگر استان برگزار می‌شود.

مسؤول دبیرخانه بینش مطهر خوزستان با بیان اینکه در سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت کتب طرح بینش مطهر نمایش داده شد، خاطرنشان کرد: توضیحاتی راجع به طرح بینش مطهر و کتب نمایش داده به عرض علاقه مندان می‌رسید ضمن اینکه حوزه علمیه خواهران بنا است در سال تحصیلی جدید به طرح اضافه شود./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات