۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۴
کد خبر: ۶۰۸۱۲۵
معاون آموزش حوزه علمیه لرستان:

پذیرش حوزه علمیه خواهران لرستان از ۲۳ تیر آغاز می‌شود

پذیرش حوزه علمیه خواهران لرستان از ۲۳ تیر آغاز می‌شود
معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان با اشاره به آغاز پذیرش طلبه برای تحصیل در سال ۹۸-۹۹، گفت: پذیرش از ۲۳ تیر تا ۲۱ مرداد ادامه دارد.

اکرم مهرابی، معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به فعالیت 13 مدرسه علمیه خواهران در لرستان بیان داشت: از این تعداد 10 مدرسه علمیه در سطح دو فعالیت دارد.

وی از آغاز پذیرش طلاب در سطح دو «مقطع کارشناسی» خبر داد و افزود: داوطلبان می توانند از 23 تیرماه سال جاری نسبت به نام نویسی اقدام کنند.

مهرابی خاطرنشان کرد: خواهران داوطلب ورود به حوزه علمیه خواهران لرستان می توانند به پایگاه اینترنتی whdc.ir و یا به صورت حضوری به حوزه علمیه استان مراجعه و نسبت به نام نویسی اقدام کنند.

وی از تشکیل ستاد پذیرش در استان لرستان خبر داد و گفت: هدف از تشکیل این ستاد با محوریت تقویت همفکری و ارائه راهکارها برای گسترش فعالیت های اطلاع رسانی، تبلیغ و جذب داوطلب صورت می گیرد.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان به اهمیت پذیرش و جذب طلاب جدیدالورود اشاره و بیان کرد: تربیت نیروی انقلابی لازمه جامعه امروز بوده و حوزه این فرصت را فراهم ساخته است تا با جذب و پرورش طلابی توانمند، کارآمد و انقلابی در هدایت جامعه نقش آفرینی کند./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات