۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۲
کد خبر: ۶۰۸۱۳۲
عزیزی خبر داد؛

فعالیت بیش از ۶۰۰ مبلغ خواهر در ماه مبارک رمضان

فعالیت بیش از ۶۰۰ مبلغ خواهر در ماه مبارک رمضان
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان گفت: بیش از ۶۰۰ مبلغ خواهر از ابتدای ماه مبارک رمضان به مناطق روستایی، مدارس و دیگر مناطق اعزام شده اند.

سمیه عزیزی، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به فعالیت تبلیغی خواهران طلبه در ماه مبارک رمضان بیان داشت: بیش از 600 مبلغ خواهر از ابتدای ماه مبارک رمضان مشغول فعالیت های تبلیغی هستند.

وی با بیان اینکه یک هزار و 360 جلسه قرانی از ابتدای ماه مبارک رمضان برگزار شده است، افزود: این جلسات با محوریت جزءخوانی، تفسیر، بیان احکام، مشاوره، کلاس داری و سخنرانی از سوی خواهران مبلغ و طلبه برگزار شده است.

عزیزی اظهار داشت: در سال 97-98 یک هزار و 490 مبلغ خواهر به روستاها، مدارس آموزش و پرورش، دانشگاه، مساجد، مجالس خانگی، محافل عمومی و مناطق سیل زده اعزام شده است.

وی در ادامه به برگزاری دوره های آموزشی ویژه تبلیغ برای خواهران طلبه یادآور شد: بیش از 50 جلسه، کارگاه و دوره آموزشی و با موضوع سبک تبلیغ نوین اسلامی، بصیرت افزایی سیاسی و پرسمان مهدویت برگزار شده است.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان افزود: فضای مجازی، طرح بیان، فرقه های نوظهور، مهارت های زندگی، طرح ملی صراط، فنون مداحی، ولایت فقیه، تبیین گام دوم انقلاب، سبک زندگی اسلامی و دوره خیاطی از دیگر موضوعاتی است که در مدارس علمیه لرستان برگزار شده است.

عزیزی تصریح کرد: امید است با تبلیغ گسترده معارف دینی و عمل به دستورات شرع مقدس اسلام زمینه ظهور حضرت مهدی(ع) فراهم شود./9451/ ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات