۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۵
کد خبر: ۶۰۸۱۵۵
جنبش العمل اسلامی لبنان:

نشست منامه یک اقدام خائنانه است

نشست منامه یک اقدام خائنانه است
جنبش العمل اسلامی لبنان، نشست منامه که به عنوان اولین گام در راستای اجرای طرح موسوم به «معامله قرن» قرار محسوب می شود را خائنانه توصیف کرد.

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، جنبش العمل اسلامی لبنانی طی نشستی، 19 سال عید مقاومت را گرامی داشتند و اظهار کردند که جامعه عربی و اسلامی باید با همبستگی، همکاری و اتحاد در برابر توطئه و نقشه های شوم آمریکا و رژیم صهیونیستی بایستند و اجازه اجرای طرح شیطانی موسوم به «معامله قرن» را ندهند.

آنان افزودند که طرح «معامله قرن» با هدف پایان مساله فلسطین، ممانعت از بازگشت آوارگان به میهن خود و اسکانشان در کشورهای که به آن پنهانده شده اند، صورت می گیرد.

جنبش العمل اسلامی لبنان تصریح کرد: برخی در داخل و خارجی درپی فشار به جبهه مقاومت، نوار غزه و منطقه جهت کنار گذاشتن سلاح هستند؛ این اقدام بسیار مشکوک و با هدف سیطره رژیم اشغالگر صهیونیستی صورت می گیرد. آنان باید بدانند که ما هیچ گاه به قبل از سال 2000 میلادی که سال پیروزی بر دشمن است، باز نخواهیم گشت.

آنان همچنین به نشست اقتصادی بحرین واکنش نشان دادند و بیان کردند که این نشست یک اقدام خائنانه است و با هدف نابودی حقوق ملت فلسطین و فروش این کشور و در راستای مصالح دشمن یعنی رژیم صهیونیستی برگزار می شود.

گفتنی است که نشست اقتصادی منامه، به عنوان اولین گام در راستای اجرای طرح موسوم به «معامله قرن» قرار است طی روزهای ۲۵ و ۲۶ ژوئن (۴ و ۵ تیرماه) برگزار شود.

جریان های انقلابی بحرین از جمله جنبش الوفاء و حق نیز در واکنش به اعلام برگزاری نشست اقتصادی منامه، اعلام کردند که رژیم های عربی از جمله آل خلیفه مزدورانی هستند که از رژیم صهیونیستی حمایت می کنند و نشست مذکور را خارج از دایره خواسته های ملت دانستند.

آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین در این رابطه گفت که معامله قرن جنایتی است که ننگ آن دامان همه کسانی که با آن همکاری و از آن حمایت می‌کنند را می‌گیرد.

ارسال نظرات