۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷
کد خبر: ۶۰۸۲۱۷

تحصیل طلاب ۶ پایه تحصیلی در مدرسه امام جعفر صادق اهواز

تحصیل طلاب ۶ پایه تحصیلی در مدرسه امام جعفر صادق اهواز
حجت الاسلام پورفرج گفت: طلاب در ۶ پایه تحصیلی به کسب علم در مدرسه امام جعفرصادق (ع) اهواز مشغول هستند.
حجت الاسلام میثم پورفرج، مدیر مدرسه امام جعفرصادق (ع) اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه ۲۰ تا ۲۵ طلبه را برای سال تحصیلی جدید پذیرش خواهیم کرد، عنوان داشت: بنا است تا طلاب مستعد را از میان دارندگان مدرک پایان دوره متوسطه دوم جذب کنیم و در این باره طلاب در مساجد و مدارس فعالیت‌های مرتبط با معرفی حوزه و شرایط جذب را بیان کردند.

مدیر مدرسه امام جعفرصادق (ع) اهواز با بیان اینکه در پی بحران سیل، پذیرش برای مدارس علمیه خوزستان تمدید شده است، افزود: در بحث سیل معین حوزه علمیه شوشتر بودیم و گروه‌های جهادی را به شعیبیه شوشتر برای فعالیت‌های فرهنگی اعزام کردیم ضمن اینکه طلاب بصورت خودجوش با اساتید و هیأت‌های مذهبی یاریگر سیل زدگان بودند.

این مقام مسؤول با بیان اینکه برخی طلاب مدرسه از قبیل طلاب ساکن شهر الهایی خود از سیل زدگان بودند، اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان، طلاب مشغول فعالیت‌های تبلیغی هستند و از این لحاظ کلاس‌های درس تعطیل شدند البته امتحانات نیمسال دوم تحصیلی پیش از آغاز ماه مبارک رمضان برگزار شد.

حجت الاسلام پورفرج با اشاره به اینکه طلاب در ۶ پایه به کسب علم در مدرسه مشغول هستند، خاطرنشان کرد: طلاب در پایه‌های دوم تا هفتم به تحصیل می‌پردازند البته بخش اداری حوزه برای رسیدگی به امورات طلاب تعطیل نشده بود.

وی با بیان اینکه مدرسه تحت اشراف آیت الله طیب به فعالیت می‌پردازد، گفت: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر از ساعت ۱۰ تا ۱۵ به واحد پذیرش مدرسه در حصیرآباد، خیابان ۱۰، چهارراه دوم، روبروی مسجد زین العابدین (ع) مراجعه کنند و یا شماره ۱۱ ـ ۳۲۲۶۸۱۰ ـ ۰۶۱ تماس داشته باشند./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات