۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۷
کد خبر: ۶۰۸۲۷۰
جت الاسلام جعفرپور:

حضور مبلغان برای بصیرت بخشی نسبت به مسائل روز جامعه مؤثر است

حضور مبلغان برای بصیرت بخشی نسبت به مسائل روز جامعه مؤثر است
رییس تبلیغات اسلامی لرستان بر ضرورت حضور مبلغان و تبلیغ چهره به چهره در جامعه اشاره کرد و گفت: این حضور در راستای بصیرت بخشی نقش آفرین است.

حجت‌الاسلام صادق جعفرپور، رییس تبلیغات اسلامی بروجرد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، رمضان را بهار قرآن خواند و بیان داشت: برنامه های قرآنی همچون روخوانی و روانخوانی، جزء خوانی و تفسیر قرآن در این ایام در حال برگزاری است.

وی با تأکید بر ارزش معنوی بالای حفظ آیات قرآن کریم، گفت: در راستای ترویج قرآن کریم، لازم است دوره های میان مدت و بلندمدت «حفظ» و «قرائت» ویژه بانوان شهرستان بروجرد برگزار شود.

حجت الاسلام جعفرپور در ادامه با اشاره به حضور پر رنگ تر خواهران در فعالیت های قرآنی و با توجه به این که در حوزه یادگیری روش های مؤثر حفظ و قرائت قرآن کریم، فرصت کافی دارند، عنوان کرد: ضرورت دارد زمینه برگزاری چنین کلاس هایی برای علاقه مندان به صورت بیشتری فراهم شود.

حجت‌الاسلام جعفرپور اظهار داشت: دوره های آموزشی و کلاس های قرآنی باید به طور منظم، هدفمند، مستمر و جدای از دوره های معمول قرآنی باشد تا ضمن پیشگیری از موازی کاری، بتوانیم این حفاظ را جهت شرکت در دوره های تخصصی، ترغیب و تقویت کنیم.

وی در ادامه به فعالیت مبلغان بومی و غیربومی در ماه مبارک رمضان در شهرستان بروجرد اشاره کرد و گفت: حضور مبلغان در تقویت اخلاق و معنویت در جامعه و کاهش آسیب های اجتماعی مؤثر است.

رییس تبلیغات اسلامی بروجرد عنوان کرد: حضور مبلغان در جمع مردم به ویژه بین نسل جوان امری ضروری برای بصیرت بخشی و معرفت افزایی نسبت به مسائل روز جامعه است./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات