۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰
کد خبر: ۶۰۸۳۳۳

بیانیه علمای بحرین برای مشارکت گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس

بیانیه علمای بحرین برای مشارکت گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس
علمای بحرین در بیانیه‌ای، روز جهانی قدس را روز تمام مستضعفان جهان خواندند و خواستار حضور حداکثری مردم این کشور در راهپیمایی فردا شدند.

به گزارش خبرگزار رسا، علمای بحرین به مناسبت روز جهانی قدس، بیانیه‌ای صادر و بر لزوم مشارکت گسترده در راهپیمایی‌های این روز تأکید کردند.

علمای بحرین تأکید کردند: روز جهانی قدس ، روز نهضت مستضعفان در مقابل مستکبران است؛ روزی است که امام خمینی (رضوان‌الله تعالی علیه) بر آزادسازی از زنجیرهای طاغوت و ظالمان تأکید کرد، روز بیداری و قیام علیه تمام شیاطین و مفسدان در هر مکانی است که در آنجا انسان مستضعف یا مومن مورد ستمی یافت می‌شود؛ این روز، روز تمام مسلمانان بلکه مستضعفان در زمین است.

در ادامه این بیانیه آمده: روز قدس امسال در مقایسه با سال‌های قبل بسیار متفاوت است و احتمال‌ نزدیکی زمان آزادسازی فلسطین و مسجدالاقصی شدت گرفته است و به همین دلیل از جوانان امت اسلامی و بحرین عزیز می‌خواهیم برای زمانی که تکلیف شرعی، آنها را به رفتن به سمت سرزمین فلسطین و پاکسازی آن از لوث صهیونیست‌های غاصب فرا می‌خواند،‌ آماده باشند.

علمای بحرین سپس اعلام کردند؛ خیانتکاران و علمای دشمن صهیونیستی در بحرین و دیگر بلاد مسلمانان که حال، آینده و تخت و تاجشان را به خیانت قرن (معامله قرن) متصل کرده‌اند و در جبهه آن ایستاده‌اند باید حساب سختی پس بدهند./983/ب

منبع: فارس 

ارسال نظرات