۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸
کد خبر: ۶۰۸۴۸۹
با حضور پرشور مردم روزه دار؛

راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران برگزار شد

راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران برگزار شد
راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور مسؤولان کشوری و لشکری و مردم روزه‌دار در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور مسؤولان کشوری و لشکری و مردم روزه‌دار در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در تهران برگزار شد.

بر اساس این گزارش مردم ولایتمدار و روزه دار استان تهران امروز همزمان با سراسر کشور با مشت‌های گره زده فریاد مرگ برآمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند و جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

گفتنی است امروز در راهپیمایی روز جهانی قدس نسل های مختلف جامعه اعم از پیر و جوان، زن و مردم حضور داشتند و با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضامین حمایت از قدس و محکوم ساختن معامله قرن به این اقدام خصمانه نه گفته و خواستار استقامت، ایستادگی و پایداری امت اسلامی در برابر دشمنان اسلام شدند.

همچنین در مسیر راهپیمایی راهپیمایان با آتش زدن عروسک ترامپ و پرچم آمریکا انزجار خود را از دولت مستکبر آمریکا و اسرائیل اعلان کردند.

گفتنی است سخنران راهپیمایی روز جهانی قدس در استان تهران علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی بود که با محکوم کردن جنایات اسرائیل به ایراد سخنرانی پرداخت./813/پ203/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات