۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۹
کد خبر: ۶۰۸۵۲۷
امام جمعه خرم آباد:

مقاومت اسلامی عامل شکست طرح معامله قرن است

مقاومت اسلامی عامل شکست طرح معامله قرن است
نماینده ولی فقیه در لرستان پیام حضور در راهپیمایی روز قدس را مقاومت در برابر ظلم و ستم خواند و گفت: مقاومت اسلامی عامل شکست طرح معامله قرن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در خطبه های نماز جمعه این هفته به سالروز ارتحال امام راحل و 15 خرداد اشاره کرد و گفت: امام(ره) یک شخصیت معنوی و اخلاقی منحصر به فرد بوده است، در میان ابعاد شخصیتی امام بزرگوار آنچه بسیار مهم بوده بعد معنوی است.

رهبری پرچمدار انقلاب و حافظ نظام است

وی با اشاره به اینکه حضرت امام شخصیتی را برای رهبری انقلاب اسلامی ایران انتخاب کرد که همچون خورشید می درخشد، افزود: انتخاب رهبر فرزانه و حکیم انقلاب این پرچمدار انقلاب و حافظ نظام، موجب شد که خط امام و مسیر امام همچنان پر از نور ادامه یابد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان اینکه امام راحل تاریخ را دگرگون کرده است و این تحول و دگرگونی زاده معنویت بوده است، عنوان کرد: ایمان قوی و اراده پولادی امام (ره) لرزه بر اندام مستکبرین انداخت.

وی با یادآوری به اینکه امام راحل می فرمود ما آمریکا را زیر پا می گذاریم، آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند، اظهار داشت: امروز نیز همان منش و روش و سیره توسط رهبر معظم انقلاب ادامه دارد. امروز هم می گوییم آمریکا را زیر پا می گذاریم.

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه با اشاره به روز جهانی قدس گفت: نام گذاری روز قدس از مهم ترین ابتکارات امام راحل برای حفاظت از آرمان فلسطین بوده است.

وی به اهمیت روز جهانی قدس امسال نسبت به سال های گذشته افزود: امسال رییس جمهور ابله آمریکا طرحی با عنوان«معامله قرن» مطرح کرد و در این طرح آمریکا و استکبار جهانی به دنبال استحکام بخشی به جایگاه رژیم صهیونیستی هستند.

پیام حضور در راهپیمایی روز قدس فراموش نشدن فلسطین است

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه اینکه هدف اصلی از طرح معامله قرن به فراموشی سپردن مسأله فلسطین است، عنوان کرد: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس حضوری با اهمیت همراه با پیام فراموش نشدن فلسطین است.

وی در ادامه اظهار داشت: طرح معامله قرن که با همکاری کشورهای مرتجع عرب می خواهد پیاده شود، سند رسوایی اعراب در مسأله فلسطین خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان اینکه راه مقابله با رژیم صهیونیستی مقاومت است، گفت: رییس جمهور آمریکا بداند که با مقاومت اسلامی و همبستگی اسلامی طرح ننگین معامله قرن شکست خواهد خورد.

بیانیه گام دوم انقلاب منشور ۴۰ ساله دوم انقلاب است

امام جمعه خرم آباد در بخش دیگری از سخنان خویش با اشاره به تأکید رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب و توجه به نسل جوان گفت: بیانیه گام دوم انقلاب منشور ۴۰ ساله دوم انقلاب است.

وی با تأکید بر اینکه مدیریت و مسؤولیت ها به جوانان سپرده شود و جوانان به رهبری لبیک بگویند، عنوان کرد: در واگذاری مسؤولیت ها دنبال جوانان پاک و انقلابی باشیم، جوان انقلابی متعهد و پای کار است.

اعتماد به نسل جوان و سپردن مسؤولیت ها به این قشر لازمه حل مشکلات است

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی اظهار داشت: به جوانان اعتماد کنیم، جوانانی که پیشرفته‌ترین سلاح و امور کشور را اختراع کردند، برنامه هسته‌ای صلح آمیز و غنی سازی اورانیوم را حل کردند، امروز نیز می توانند مشکلات اقتصادی را برطرف کنند./9451/پ202/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات