۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۲
کد خبر: ۶۰۸۵۱۶
آیت الله طبرسی:

مذاکره و صلح با آمریکا خیانت به ارزش ها و آرمان‌های امام و رهبری است

مذاکره و صلح با آمریکا خیانت به ارزش ها و آرمان‌های امام و رهبری است
نماینده ولی فقیه در مازندران، مذاکره و صلح با آمریکا را خیانت به ارزش ها، آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری و همچنین ملت ایران دانست.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان، دشمن شناسی را یکی از مهم‌ترین راه‌های مقابله با توطئه دشمنان دانست و گفت: برای ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان، ابتدا باید نسبت به دشمن آگاهی و شناخت داشته باشیم.
 
وی در ادامه سخنان خود به سوابق بد و زشت قوم یهود در قرآن اشاره کرد و افزود: این قوم همواره مورد برخورد شدید ذات اقدس الهی قرار داشتند.
 
آیت الله طبرسی با بیان این که یهودیان در هر زمانی خطری بالقوه و بالفعل برای اسلام و مسلمانان هستند، خاطرنشان کرد: امت اسلامی باید با وحدت و همبستگی یهودیان را از صحنه جغرافیای جهان محو و نابود کنند.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که امام راحل همواره نسبت به رژیم صهیونیستی حساس بودند، گفت: مسأله فلسطین با قطع نامه، صلح و مذاکره حل نخواهد شد بلکه تنها راه مقاومت و استفاده از زور علیه رژیم صهیونیستی است.
 
امام جمعه ساری با تأکید براین که امروز باید در برابر زورگویی‌هایی رژیم صهیونیستی با قدرت ایستاد و با آن‌ها مقابله کرد، افزود: ضربات سنگین اخیر گروه‌های فلسطینی به رژیم صهیونیستی موجب عقب نشینی این رژیم و التماس نخست وزیر این رژیم به آتش بس شد.
 
آیت الله طبرسی با بیان این که اسلام دین ظلم نیست بلکه باید در برابر توطئه دشمنان از ابزار زور استفاده کرد، گفت: امروز تنها راه شکست دشمن مبارزه و مقاومت است.
 
وی با بیان این که در برابر دشمن باید قدرتمند باشیم تا بتوانیم از خود دفاع کنیم، ادامه داد: امروز شرط پیروزی در برابر دشمنان صبر، مقاومت و تقوای ستیز است.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران در بخش دیگری از سخنان خود نسبت به کمرنگ شدن یادواره‌های شهدا به بهانه مشکلات اقتصادی گلایه کرد و گفت: این مسأله خطرناک است و این چراغ باید روشن بماند، چون اگر این چراغ خاموش شود آسیب‌های زیادی را با خود به همراه خواهد داشت.
 
آیت الله طبرسی در ادامه سخنان خود به حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس اشاره کرد و آن را حضوری بای تولی و تبری دانست و خاطرنشان کرد: این حضور گسترده مردم موجب خوشحالی مردم فلسطین و مایه وحشت آمریکا و رژیم صهیونیستی شده است.
 
وی با بیان این که راهپیمایی امروز ملت ایران از نظر داخلی و خارجی حائز اهمیت بالایی بوده است، گفت: این حضور گسترده ثابت کرد که تحریم، تهدید و فشار بر ملت ایران اثر نداشته و ایت ملت راه خود را انتخاب کرده و آن مقاومت است.
 
امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود به مسأله مذاکره با آمریکا اشاره کرد و با بیان این که مذاکره با آمریکا هیچ سودی برای کشورمان نداشته و نخواهد داشت، افزود: ایران اسلامی تعامل سازنده می‌خواهد نه تعامل بازنده.
 
آیت الله طبرسی با بیان این که آمریکا در مذاکره مسأله موشکی و حضور منطقه‌ای ایران اسلامی را هدف گرفته اند، گفت: تجربه ما در برجام نشان داده که مذاکره با آمریکا هیچ فایده‌ای برای ما نخواهد داشت.
 
وی با تأکید براین که مذاکره و صلح با آمریکا خیانت به ارزش ها، آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری و همچنین ملت ایران است، تصریح کرد: بهترین راه شکست توطئه دشمن ایستادگی و مقاومت است./950/پ202/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات