۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۲
کد خبر: ۶۰۸۴۷۹
همزمان با سراسر کشور؛

فریاد مرگ بر اسرائیل در ۶۲ نقطه مازندران طنین انداز شد

فریاد مرگ بر اسرائیل در ۶۲ نقطه مازندران طنین انداز شد
همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا در ۶۲ نقطه مازندران طنین انداز شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا در ۶۲ نقطه مازندران طنین انداز شد.
 
بر اساس این گزارش، مردم روزه دار و و شهر‌های استان مازندران امروز همزمان با سراسر کشور در حمایت از آرمان‌های فلسطین فریاد مرگ بر اسرائیل سر دادند.
 
این گزارش می‌افزاید؛ مردم روزه دار شهر‌های مختلف مازندران صبح امروز با حضور در رهپیمایی روز جهانی قدس ضمن حمایت از آرمان‌های فلسطین، نفرت و انزجار خود را نسبت به جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی در هفتاد سال گذشته اعلام کردند.
 
بر اساس این گزارش، این مردم روزه دار امروز و پس از ۴۰ سال از انقلاب اسلامی در آخرین جمعه ماه رمضان یک صدا مظلومیت مردم فلسطین را فریاد زدند و خواستار موضع گیری شفاف کشورهای مدعی حقوق بشر و دموکراسی در موضوع فلسطین شدند.
 
این گزارش می افزاید؛ مردم همیشه در صحنه مازندران امروز با حضور بی نظیر خود در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر اتحاد و وحدت خور را در برابر رژیم کودک‌کش صهیونیست به نمایش گذاشتند.
 
بر اساس این گزارش؛ مردم مرکز استان مازندران نیز همانند سایر شهرهای کشور با حضور  گسترده خود از میدان شهید قاسمی تا مصلای ساری فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سر دادند و خواستار اتحاد امت اسلامی در برابر طرح خائنانه آمریکا معامله قرن شدند./950/پ203/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات