۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۰
کد خبر: ۶۰۸۴۵۴
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

نامگذاری روز قدس راهبرد امام راحل برای حفظ آرمان فلسطین بود

نامگذاری روز قدس راهبرد امام راحل برای حفظ آرمان فلسطین بود
حجت الاسلام والمسلمین مشایخ گفت: نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس راهبرد امام راحل برای حفظ آرمان فلسطین در برابر دسیسه و توطئه دشمنان بود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین محمود مشایخ، عضو شورای حوزه علمیه مازندران پنج شنبه شب در مراسم شب های ماه مبارک رمضان، نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس از سوی امام خمینی(ره) را یک راهبرد و استراتژی مشخص برای حفظ آرمان فلسطین در برابر دسیسه و توطئه دشمنان دانست.
 
وی با بیان این که در طول تاریخ دشمنان تلاش های بسیاری انجام دادند تا مسأله فلسطین از ذهن ها دور شود، افزود: اما بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با دوراندیشی، مانع تحقق توطئه دشمنان شد.
 
حجت الاسلام والمسلمین مشایخ با اشاره به این که ده ها سال است که در سایه همان نامگذاری ماندگاری علاوه بر ملت ایران، سایر ملت های مسلمان و آزادی خواه جهان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برعلیه جنایت های رژیم غاصب صهیونیستی فریاد سر می دهند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر یکی از بهترین راه های حمایت از مردم فلسطین شرکت در راهپیمایی روز قدس است.
 
عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که در سایه تلاش های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری امروز مسأله فلسطین به یک موضوع جهانی تبدیل شده است، تصریح کرد: اگر پرچم داری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نبود امروز مسأله فلسطین درسایه خیانت های برخی کشورهای مرتجع عرب به فراموشی سپرده می شد.
 
حجت الاسلام والمسلمین مشایخ در ادامه سخنان خود حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس را تعیین کننده دانست و خاطرنشان کرد: هر چه حضور امت اسلامی در این راهپیمایی باشکوه تر باشد به حتم این رژیم جعلی از مواضع خود بیشتر عقب نشینی خواهد کرد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که خروش جهانی امت اسلامی در روز جهانی قدس لرزه بر اندام صهیونیسم جهانی خواهد انداخت، بیان داشت: امروز در شرایطی که رژیم اشغال گر قدس نفس های آخر زندگی نکبت بار خود را می کشد این حضور باشکوه ملت مسلمان می تواند بسترهای نابودی کامل این رژیم جعلی را زودتر فراهم کند.
 
امام جمعه نوشهر با بیان این که روز جهانی قدس روز حمایت و پشتیبانی از مظلومان عالم است، خاطرنشان کرد: ملت مظلوم فلسطین به عنوان نماد مظلومیت در جهان امروز در چنین روزی مورد حمایت گسترده ملت های مسلمان جهان قرار خواهند گرفت.
 
حجت الاسلام والمسلمین مشایخ با تأکید براین که حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس می تواند پشتوانه محکمی برای ملت مظلوم فلسطین برای مقابله با رژیم غاصب صهیونیستی باشد، تصریح کرد: امروز این وظیفه مسلمانان جهان است که با حضور خود در راهپیمایی روز قدس، حمایت و پشتیبانی خود از آرمان های فلسطین را اعلام کنند.
 
عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که امام راحل تا آخرین لحظه از عمر با برکت خود در برابر آمریکا و رژیم صهیونیستی ایستادند و آنها را در جهان رسوا کردند، گفت: امروز نیز این پرچم در دستان مقام معظم رهبری است که باید همگام با ایشان در مبارزه با صهیونیسم جهانی گام برداریم./950/پ203/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات