۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۴
کد خبر: ۶۰۸۶۴۳
در دو بازه زمانی مختلف؛

امتحانات پایان ترم مدرسه جزائریه شوشتر برگزار می‌شود

امتحانات پایان ترم مدرسه جزائریه شوشتر برگزار می‌شود
معاون آموزش مدرسه علمیه جزائریه شوشتر گفت: امتحانات برخی دروس حوزه تاکنون برگزار شده و برخی دیگر از ۱۸ تا ۲۹ خرداد ماه برگزار می‌شود.
حجت الاسلام حسن فرهادی، معاون آموزش مدرسه علمیه جزائریه شوشتر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از ظرفیت پذیرش طلبه ۲۰ تا ۲۵ طلبه برای سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: پذیرش با توجه به سیل استان و تمدید مهلت نام نویسی تاکنون ادامه دارد و پیش بینی ما بر افزایش تعداد مراجعه کنندگان است.

معاون آموزش مدرسه علمیه جزائریه شوشتر با بیان اینکه پذیرش از میان دارندگان مقطع پایان دوره دوم متوسطه خواهد بود، عنوان داشت: طلاب و مبلغان ما نیز همچون گذشته فعالیت‌های مرتبط با آشنایی دانش آموزان و علاقه‌مندان به تحصیل در حوزه را انجام دادند ضمن اینکه بنر‌های مرتبط با پذیرش حوزه هم در سطح شهر نصب شدند.

این مقام مسؤول با اشاره به حضور طلاب در مناطق سیل زده شهرستان ادامه داد: در مدت زمان سیل، حوزه به مدت ۲ هفته تعطیل بود و در عین حال به طلاب اجازه داد تا در مناطق سیل زده فعالیت‌های تبلیغی و امدادرسانی را از سر بگیرند.

حجت الاسلام فرهادی افزود: غیبت طلاب حاضر در مناطق سیل زده طی هماهنگی با مرکز مدیریت موجه اعلام شد.

وی در رابطه با امتحانات پایان سال تحصیلی گفت: امتحانات برخی دروس تاکنون برگزار شده و برخی دیگر در ۱۸ تا ۲۹ خردادماه برگزار می‌شود./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات