۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۰
کد خبر: ۶۰۸۷۸۱
حجت الاسلام والمسلمین محامی:

قرض دادن به مؤمنان نوعی سرمایه گذاری در راه خداوند است

قرض دادن به مؤمنان نوعی سرمایه گذاری در راه خداوند است
امام جمعه زاهدان با بیان اینکه انسان نباید با منت گذاشتن و تکبر اجر صدقات خود را از بین ببرد، گفت: قرض دادن به مؤمنان نوعی سرمایه گذاری در راه خداوند است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محامی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در ویژه برنامه ماه مبارک رمضان شبکه استانی هامون به تفسیر آیه 18 سوره مبارکه حدید پرداخت و گفت: امروز باید در نظر داشته باشیم که در هنگام مواجهه با نیازمندان به آنها قرض بدهیم و مشکلاتشان را حل کنیم.

وی ادامه داد: انسان نباید با منت گذاشتن و کبر و غرور اجر صدقات خود را از بین ببرد، بلکه باید هنگام دستگیری از مؤمنان فروتنی خود را حفظ کرده و عزت دیگران را مخدوش نکند.

حجت الاسلام والمسلمین محامی صدقه دادن و قرض دادن به مؤمنان را نوعی سرمایه گذاری در راه خداوند دانست و عنوان کرد: کسانی که بدون منت و با فروتنی از مؤمنان دیگر دستگیری کنند، بدون شک مورد لطف و مرحمت پروردگار قرار خواهند گرفت.

امام جمعه زاهدان خاطرنشان کرد: باید دانست که انسان با انفاق کردن چیزی از دست نمی دهد، بلکه خداوند اجری مضاعف نیز به او اختصاص خواهد داد.

وی افزود: اگر اموال انسان در راه خداوند و در مسیر خیرخواهی خرج شود، امانت به خدا سپرده شده و چندین برابر آن در آخرت به او بازخواهد گشت./841/

حسین ثالث موید
ارسال نظرات