۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۰
کد خبر: ۶۰۸۷۸۶
عضو مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

حساسیت جامعه در زمینه حجاب و عفاف کاهش یافته است

حساسیت جامعه در زمینه حجاب و عفاف کاهش یافته است
عضو مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: باید بپذیریم در زمینه عفاف و حجاب مدتی است جامعه ما مانند بدن مرده‌ای است که هر چه سوزن می‌زنند تکان نمی‌خورد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت الاسلام والمسلمین علی رحمانی سبزواری، عضو مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، امروز در نشست بنیاد عفاف و حجاب خراسان شمالی، به تبیین هجمه دشمن در این زمینه پرداخت و با اشاره به اینکه دشمن در راستای ترویج بی حجابی و بدحجابی حتی در شهر‌های مذهبی نظیر قم هم به‌شدت فعالیت می‌کند، گفت: مسئله حجاب و عفاف دیگر تنها یک نوع امربه‌معروف و نهی از منکر نیست بلکه جنگ است.

وی با اشاره به اینکه رفع موضوع بدحجابی و بی حجابی دیگر از مسئله امربه‌معروف بالاتر رفته و به جنگ رسیده است، خاطرنشان کرد: در این جنگ دشمن در پی از بین بردن ارزش‌ها و اعتقادات بوده و تلاش می‌کند سبک زندگی را تغییر داده و عفاف و عفت را از بین ببرد.

حجت الاسلام والمسلمین رحمانی سبزواری با تأکید بر اینکه نباید به این سادگی به مسئله عفاف و حجاب نگاه کنیم، خاطرنشان کرد: در این راستا باید همه نهاد‌ها و فعالان فرهنگی و مذهبی دغدغه و احساس مسئولیت داشته باشند.

وی تصریح کرد: البته به غیر از حجاب و عفاف، دشمن از طریق کانال‌های دیگری نظیر اعتیاد هم جامعه ما را مورد هجمه قرار می‌دهد و روشن است که جوان معتاد نیروی حزب الهی و بسیجی نمی‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین رحمانی سبزواری اظهار کرد: باید بپذیریم در زمینه عفاف و حجاب مدتی است جامعه ما مانند بدن مرده‌ای است که هر چه سوزن می‌زنند تکان نمی‌خورد.

وی افزود: متأسفانه به نظر می‌رسد در این زمینه هیچ کس احساس نمی‌کند که در رابطه با منکرات مسئولیت دارد، تجار و کاسبان و جوانان دانشگاهی و ... همه کنار نشسته‌اند و اگر وقتی یک فرد روحانی بالای منبر یک کلمه نیش دار به زبان بیاورد، رسانه‌ها آن را پخش و منتشر نمی‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین رحمانی سبزواری خاطرنشان کرد: همه این‌ها در حالی است که دشمن قویاً وارد کار شده و عملیات انجام می‌دهد و کم و بیش هم موفق شده است.

وی افزود: ما در زمان رژیم ستم شاهی یکی‌یکی مردم را از طاغوت گرفتیم الآن هم دشمن تلاش می‌کند افراد را یکی‌یکی از نظام جمهوری اسلامی جدا کند.

حجت الاسلام والمسلمین رحمانی سبزواری با اشاره به اینکه دشمن همین نقشه را پیاده می‌کند، ادامه داد: دشمنان مردم را یکی‌یکی از انقلاب می‌گیرند و تابه‌حال هم موفق بوده‌اند و اگر ما در مقابل این‌ها نایستیم همان نقشه‌ای را پیاده می‌کنند که ما در قبال نظام ستم شاهی پیاده کردیم.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان برای دست یابی به این هدف از ۴۲ کانال وارد شده‌اند که گسترش بی حجابی و بی عفتی مهم‌ترین کانال و راه دشمنان برای جدا کردن مردم از انقلاب و نظام اسلامی است./۹۳۱۴/پ210/ب1
هادی رحیمی
ارسال نظرات