۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵
کد خبر: ۶۰۸۹۶۰
حجت الاسلام حائری زاده:

انسان سفیه با دشمن مذاکره می کند

انسان سفیه با دشمن مذاکره می کند
استاد حوزه علمیه با بیان اینکه امام خمینی(ره) با تشکیل حکومت الهی آرزوی تمامی انبیای الهی را محقق کردند، گفت: انسان سفیه با دشمن مذاکره می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سیدمهدی حائری زاده استاد حوزه علمیه، شب گذشته در هیات رزمندگان غرب تهران با بیان حدیثی از امام علی(ع) گفت: حضر فرمودند: عید فطر روزی است که خداوند به انسانهای نیکوکار پاداش می دهد.

وی افزود: همچنین فرمودند: روز عید فطر در دنیا شبیه‌ترین روز به قیامت است؛ بنابراین زمانی که اعلان عید کردند و از خانه خارج شدید یاد زمانی باشید که از قبرها خارج می شوید، زمانی که در محل اقامه نماز عید نشستید یاد آن روزی باشید که در مقابل خداوند خواهید ایستاد.

استاد حوزه علمیه ادامه داد: و زمانی که نماز به اتمام رسید و به سوی منازل خود عزیمت کردید به یاد وقتی باشید که در قیامت به سوی بهشت می روید؛ کمترین چیزی که در شب عید فطر به روزه دارای عطا می شود بشارت بخشش گناه است.

حجت الاسلام حائری زاده با اشاره به حدیثی مبنی بر اینکه حق الناس انسان را در عرصه قیامت نگاه می دارد حتی اگر فرد در راه خدا شهید شده باشد، ابراز کرد: این روایت باید قابل توجه کسانی باشد که به راحتی با دست درازی به بیت المال مال مردم را می خورند و یا اهل اختلاس هستند؛ خداوند متعال شاید از حق الله بگذرد اما از حق الناس هرگز نمی گذرد.

وی با اشاره به فرارسیدن سالروز ارتحال بنیان گذار کبیر انقلاب، گفت: مهمترین ویژگی امام راحل اخلاص بود؛ ایشان پس از اینکه انقلاب به پیروزی رسید ذره ای دچار تکبر و خود بزرگ بینی نشدند؛ امام خمینی(ره) همه کارهایش برای خدا بود از این رو می فرمودند: اگر مردم به جای درود بر خمینی، مرگ بر خمینی بگویند نزد من یکی است.

استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) به شدت طرفدار ضعفا بودند، بیان داشت: امام راحل فرمودند: اگر ما از همه جنایات صدام بگذریم از آل سعود نخواهیم گذشت؛ آل سعود حرم امن الهی را ناامن کرده است.

حجت الاسلام حائری زاده ابراز کرد: امروز برخی می خواهند دوران طاغوت را گل و بلبل معرفی کنند در حالی که چنین نبود در آن دوران کسی اجازه گفتن سخن حق نداشت.

وی با بیان اینکه انقلاب در حال پیمودن مسیر خود است و اگر کسی نتواند خود را با انقلاب تطبیق دهد از قطار انقلاب پیاده می شود، گفت: امام خمینی(ره) یک آخوند ساده نبود ایشان آخوند مردمی، انقلابی متفکر و اهل عمل بودند.

استاد حوزه علمیه ادامه داد: امام راحل آرزوی 124 هزار پیامبر الهی را که تشکیل حکومت الهی بود را محقق ساختند و امروز جانشین خلف ایشان سکاندار کشتی انقلاب هستند.

استاد حوزه علمیه بیان داشت: امروز دشمنان با بیان 12 شرط از ایران می خواهند مذاکره کنیم؛ کسی با آنان مذاکره می کند که سفیه باشد؛ فشار اقتصادی دشمن همه در راستای رسیدن به همین خواسته های غیر عقلانی است؛ می طلبد آن کسانی که سال گذشته گرانی ارز و سکه را برای مردم به ارمغان آودند به شدت مجازات شوند./813/پ202/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات