۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۴
کد خبر: ۶۰۸۸۷۳
حجت الاسلام والمسلمین مومنی:

بی کفایتی مسؤولان، مردم را نسبت به آینده نگران کرده است

بی کفایتی مسؤولان، مردم را نسبت به آینده نگران کرده است
استاد حوزه علمیه با بیان اینکه بی کفایتی مسؤولان مردم را نسبت به آینده نگران کرده است، گفت: بدحجابی سلامت روانی جامعه را در معرض خطر انداخته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سیدحسین مومنی استاد حوزه علمیه، شب گذشته در مهدیه تهران گفت: ظلم امنیت جامعه را به مخاطره می اندازد.

وی افزود: آرامش جامعه در گرو ایجاد امنیت فردی و اجتماعی است و این امنیت زمانی فراهم می شود که در جامعه ظلمی صورت نگیرد.

حجت الاسلام والمسلمین مومنی با اشاره به اینکه دعای ظالمی که از دیگران ظلم می بیند مستجاب نمی شود، ابراز کرد: زندگی انسان ظالم همراه دچار گرفتگی و قبض است.

استاد حوزه علمیه با تاکید بر اینکه انسان در هر جایگاه و پستی که قرار دارد باید اهل عدالت باشد، اظهار داشت: انسان با ایمان اهل عدالت ورزی است؛ مقصود و مراد از ایمان باور قلبی به قرآن و سیره ائمه اطهار(ع) است.

وی اضطراب و تشویش خاطر را ناشی از ضعف ایمان دانست و گفت: کسی که به خدا توکل نداشته باشد نگرانی و اضطراب وجود او را فرا می گیرد؛ ایمان به خدا رزق و روزی انسان را وسعت داده و موجب با برکت شدن اموال او می شود.

حجت الاسلام والمسلمین مومنی ادامه داد: برخی مسؤولان با بی کفایتی خودشان اقدام به گران کردن بنزین می کنند و مردم را در مواجهه با این گرانی نسبت به آینده نگران کرده و بدون اینکه نیازی به برخی کالاها داشته باشند راهی فروشگاه‌ها می کنند؛ خدا چنین مسؤولانی را لعنت کند.

استاد حوزه علمیه با تاکید بر اینکه انسان با تقوا نیازهای خود را از خداوند درخواست می کند، گفت: بالاترین نعمت خداوند متعال به انسان عافیت و عاقبت بخیری است انسان با عافیت و سلامتی است که می تواند به عبادت و بندگی پروردگار اقدام کند.

وی سلامت در دین و عقیده را بسیار مهم دانست و اظهار داشت: امروز دشمنان با شبهه افکنی قصد غارت اعتقادات جوانان را دارند و در این تهاجم، وظیفه والدین دو چندان می شود؛ امروز فضای مجازی با انتشار محتوای کذب سلامت روح و اعتقاد جوانان را مورد هدف قرار داده است.

حجت الاسلام والمسلمین مومنی ادامه داد: نتیجه سلامت روحی و جسمی زن در خانواده تربیت فرزندان با ایمان و پاک است؛ امروز بدحجابی سلامت روانی جامعه بخصوص جوانان را در معرض خطر قرار داده است./813/پ202/ب1

گزیده ای از خبر را در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 3
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات