۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۲
کد خبر: ۶۰۹۱۵۶
امام جمعه موقت سمنان:

فرهنگ مقاومت نیرو‌های آمریکایی را بیرون خلیج فارس متوقف کرد

فرهنگ مقاومت نیرو‌های آمریکایی را بیرون خلیج فارس متوقف کرد
امام جمعه موقت سمنان گفت: مقاومت و ایستادگی ملت ما بوده که امروز نیرو‌ها و ناو‌های آمریکایی را بیرون خلیج فارس متوقف کرده است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، حجت الاسلام محمدباقر عبدوس در خطبه‌های وحدت بخش و دشمن شکن نماز جمعه این هفته سمنان با اشاره به سخنان حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب در مراسم سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره) شجاعت و مقاومت را بارزترین ویژگی شخصیت امام راحل (ره) و درس بزرگ سیره عملی ایشان برشمرد و اظهار داشت: امام خمینی (ره) هرگز در برابر فشارها، تهدید‌ها و دسیسه‌های دشمنان دچار رعب و لغزش نشد و دست از مقاومت و ایستادگی برنداشت.

امام جمعه موقت سمنان با اشاره به آگاهی و هراس دشمن از قدرت بازدارندگی ایران اسلامی، خاطر نشان کرد: متأسفانه در ماه‌های اخیر عده‌ای خود باخته در داخل کشور از عربده کشی‌ها و تهدید‌های شیطان بزرگ و حضور ناو‌ها و نیرو‌های آمریکایی در خلیج فارس دچار واهمه شده بودند، این افراد باید بدانند که مقاومت و ایستادگی ملت ما بوده است که امروز نیرو‌ها و ناو‌های آمریکایی را بیرون خلیج فارس متوقف کرده است.

وی با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران امروز مهمترین قدرت بازدارنده در منطقه است و کنترل شاهراه حیاتی تنگه هرمز به طور کامل در اختیار پاسداران و مرزداران شجاع کشور است، تصریح کرد: نباید اجازه بدهیم که ترس و خودباختگی عده‌ای در داخل کشور برابر تهدیدات دشمن بر مقاومت ملت و نظام اسلامی در برابر نظام سلطه اثری بگذارد.

حجت الاسلام عبدوس اضافه کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب در خطبه‌های روشنگرانه نماز باشکوه عید سعید فطر فرمودند، دولتمردان آمریکایی بهتر است به جای دخالت در امور کشور ما به دنبال حل مشکلات پرشمارداخلی خود از قبیل وجود ۴۰ میلیون نفر فقیر مطلق و بیش از دو تریلیون دلار بدهی این کشور باشند.

امام جمعه موقت سمنان با اشاره به اینکه وحدت بهترین را شکر نعمت انقلاب و امنیت کشور است از حضور گسترده مردم در راهپیمایی باشکوه روز قدس تمجید کرد و افزود: آمریکا، رژیم غاصب صهیونیستی و متحدانشان به دنبال به ثمر رساندن طرح ننگین معامله قرن هستند، اما راهپیمایی بزرگ روز جهانی قدس در جای جای کشور ما و قریب به ۱۰۰ کشور نشان داد که ملت فلسطین تنها نیستند و آرمان مقاومت زنده است./۹۷۷/پ210/ب1
جواد رمضانیان
ارسال نظرات