۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۴
کد خبر: ۶۰۹۲۲۴
حجت الاسلام صادقی:

ناهنجاری های اجتماعی محصول عملکرد ضعیف مسؤولان است

ناهنجاری های اجتماعی محصول عملکرد ضعیف مسؤولان است
حجت الاسلام صادقی با انتقاد از کشف حجاب و ولنگاری های اخلاقی در یکی از مناطق گردشگری استان مازندران گفت: این گونه هنجارشکنی ها، نتیجه سکوت و عملکرد ضعیف برخی مسؤولان است.
حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با انتقاد از هنجارشکنی صورت گرفته در یکی از مناطق گردشگری استان، بر ضرورت برخورد قاطعانه مسؤولان قضایی با عوامل مرتبط با این گونه مسائل تأکید کرد.
 
وی با بیان این که متأسفانه این گونه هنجارشکنی‌های آشکار در سکوت و عملکرد ضعیف برخی مسؤولان در استان صورت می‌گیرد، افزود: اگر در برخورد با چنین هنجارشکنی‌های آشکاری برخورد قاطعانه صورت گیرد دیگر شاهد بروز تاخت و تاز عوامل هنجارشکن در سطح استان نخواهیم بود.
 
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که مازندران استانی با پیشینه تاریخی و مردمی دیندار و علوی است، خاطرنشان کرد: بروز چنین حوادثی به هیچ عنوان زیبنده این استان نیست.
 
حجت الاسلام صادقی با بیان این که متأسفانه برخی از مناطق مازندران به محلی برای فساد و بی بندوباری عده‌ای خاص تبدیل شده است، تأکید کرد: باید دستگاه قضا و نیروی انتظامی با برنامه ریزی مناسب، برخوردی قاطع با چنین عواملی داشته باشند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست که عده‌ای خاص در شهرک‌های خصوصی و مناطق گردشگری استان به هر اقدام و رفتار خلاف شرع و عرفی دست بزنند، خاطرنشان کرد: این وظیفه متولیان امر است که با قاطعیت و بدون کوچکترین تسامحی با این گونه افراد برخورد کنند.
 
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که نباید عده‌ای تصور کنند که مازندران محیطی امن برای فساد و بی بندوباری آن‌ها است، تصریح کرد: در طی سال‌های اخیر اگر یک برنامه ریزی مناسب و هدفمند برای مدیریت سواحل و مناطق گردشگری استان انجام می‌شد، امروز شاهد بروز چنین مسائل ضد فرهنگی نبودیم.
 
حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که هنجارشکنی روز‌های اخیر در یکی از مناطق استان موجب آزرده خاطر شدن علما، خانواده‌های شهدا و همچنین مردم مؤمن و انقلابی مازندران شده است، خاطرنشان کرد: امروز یکی از مهم‌ترین مطالبات و خواسته‌های مردم از مسؤولان به ویژه دستگاه قضایی و نیروی انتظامی جلوگیری از تکرار چنین حوادثی است.
 
وی با تأکید براین که مازندران باید برای کسانی که به دنبال هنجارشکنی، فساد و بی بندوباری هستند ناامن شود، تصریح کرد: متأسفانه در سایه بی توجهی و عدم نظارت دقیق مسؤولان، بستر‌های لازم برای سوء استفاده این چنین افرادی فراهم شده است.
 
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که متأسفانه مسؤولان به بهانه مشکلات اقتصادی نسبت به مسائل فرهنگی بی توجهی می‌کنند، خاطرنشان کرد: عدم نظارت و برنامه ریزی مناسب در مسائل فرهنگی موجب بروز حوادث و اتفاقات جبران ناپذیری می‌شود./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹
رویکرد ارزشی رسا در دفاع از تقوای عمومی و مقابله با ناهنجاری ها ارج نهادنیست.
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۴
احسنت
0
0