۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۵
کد خبر: ۶۰۹۲۳۸
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران:

ولنگاری و بی عفتی در جامعه نتیجه برخورد سیاسی با مسأله حجاب است

ولنگاری و بی عفتی در جامعه نتیجه برخورد سیاسی با مسأله حجاب است
حجت الاسلام شکریان بر ضرورت توجه بیشتر مسؤولان به موضوع عفاف و حجاب تأکید کرد و گفت: متأسفانه مسأله حجاب در کشورمان به یک موضوع سیاسی و ابزار دست دولت‌ها تبدیل شده است.
حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، بر ضرورت توجه بیشتر مسؤولان به موضوع عفاف و حجاب در جامعه تأکید کرد و گفت: متأسفانه مسأله حجاب در کشورمان به یک موضوع سیاسی و ابزار دست دولت‌ها تبدیل شده است.
 
وی با بیان این که کم توجهی مسؤولان در ترویج و گسترش فرهنگ و عفاف و حجاب در جامعه کاملاً مشهود است، افزود: نتیجه برخورد سیاسی و گروهی با مسأله حجاب، گسترش ناهنجاری‌های اجتماعی و فرهنگی در جامعه می‌شود.
 
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که امروز پرداختن به موضوع حجاب و عفت عمومی در جامعه یک امر ضروری است، خاطرنشان کرد: امروز نهادینه شدن فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه نیازمند یک عزم ملی و تلاش همه جانبه مسؤولان بخش‌های مختلف است.
 
حجت الاسلام شکریان با بیان این که ناهنجاری‌های اجتماعی در بستر بی توجهی مسؤولان به برنامه‌های عمیق فرهنگی به وجود می‌آید، تصریح کرد: متأسفانه سیاست دولتمردان در این خصوص نه تنها تأثیری در ترویج و گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه نداشته بلکه متأسفانه موجب ضربه سنگینی به این فرهنگ دینی شده است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که نباید مسأله عفاف و حجاب را به دولت‌ها وابسته کنیم، خاطرنشان کرد: دولتی کردن مسأله حجاب و عفت عمومی مهم‌ترین عامل جلوگیری از رشد و گسترش این فرهنگ دینی در جامعه شده است.
 
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با تأکید براین که متأسفانه مسأله عفاف و حجاب به تغییر دولت‌ها گره خورده است، تصریح کرد: همین امر ضربه‌های سنگینی را به فرهنگ عفاف و حجاب وارد کرده است که جبران ناپذیر است.
 
حجت الاسلام شکریان در ادامه سخنان خود با بیان این که امروز نیازمند یک برنامه جامع و قابل اجرا در برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی و بی عفتی در جامعه اسلامی هستیم، خاطرنشان کرد: در این بخش نقش دستگاه قضا، دولت و نیروی انتظامی به منظور برخورد قاطع با ناهنجاری‌های اجتماعی و همچنین تقویت و گسترش فرهنگ عفاف و حجاب بسیار ضروری است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که متأسفانه دستگاه‌های متولی تاکنون به وظایف خود در جلوگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی و همچنین تلاش در جهت تقویت فرهنگ عفاف و حجاب به خوبی عمل نکرده اند، گفت: نتیجه این بی توجهی‌ها گسترش ناهنجاری‌های اجتماعی و فرهنگی در جامعه اسلامی است.
 
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در ادامه سخنان خود بر ضرورت برخورد قاطع مسؤولان و متولیان امر با هنجارشکنان عفت عمومی تأکید کرد و افزود: نباید بگذاریم معضلات و ناهنجاری‌های اجتماعی و بی عفتی در بستر امن جامعه گسترش پیدا کند.
 
وی در ادامه سخنان خود با انتقاد از بی عفتی در یکی از مناطق گردشگری استان، افزود: سواحل مازندران و مناطق گردشگری و توریستی نباید بهانه ای برای ناهنجاری‌های اجتماعی باشد و توصیه می کنیم هنجارشکنان اجتماعی مراقب رفتار‌های خود در این استان باشند./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات