۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۹
کد خبر: ۶۰۹۵۳۴
شورای بین المللی حمایت از محاکمه عادلانه و حقوق بشر:

آل خلیفه نباید مسایل دینی را با انتقام درآمیزد

آل خلیفه نباید مسایل دینی را با انتقام درآمیزد
شورای بین المللی حمایت از محاکمه عادلانه و حقوق بشر، با بیان اینکه آل خلیفه نباید مسایل دینی را با انتقام درآمیزد، اقدام علیه رییس مجلس اسلامی علمای بحرین را محکوم کرد.

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، شورای بین المللی حمایت از محاکمه عادلانه و حقوق بشر، اقدامات رژیم آل خلیفه علیه حجة الاسلام سید مجید مشعل،  رییس مجلس اسلامی علمای شیعه بحرین را محکوم کرد.

شورای مذکور بیان داشت که آل خلیفه نباید مسایل دینی را با انتقام از انقلابیان که از سال 2011 فعالیت خود را آغاز  کرده اند، بیامیزد و این رژیم نباید به این بهانه، سید مجید مشعل را از فعالیت مذهبی مانند سخنرانی و امامت جماعت منع کند.

به گزارش منامه پست، شورای بین المللی حمایت از محاکمه عادلانه و حقوق بشر همچنین اعلام کرد که مسایل دینی و حضور شیعیان در بحرین، جزء لاینفک از بافت جمعیتی و ساختار اجتماعی این کشور است.

خاطر نشان می شود که رژیم بحرین، سید مجید مشعل رییس مجلس اسلامی علمای بحرین را جمعه گذشته به اتهام های واهی برای بازجویی احضار و بازداشت و پس از دو روز آزاد کرد ولی وی را از ادامه فعالیت های مذهبی منع کرد.

رییس مجلس اسلامی علمای بحرین، اخیرا پس از 18 ماه زندان به اتهام مشاکت در راهپیمایی حمایت از آیت الله شیخ عیسی قاسم، آزاد شده بود./983/ب

ارسال نظرات