۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۲
کد خبر: ۶۰۹۵۶۷
حجت الاسلام عباس زاده:

طرح اوقات فراغت در بقاع متبرکه لرستان برگزار می شود

طرح اوقات فراغت در بقاع متبرکه لرستان برگزار می شود
معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه لرستان از برگزاری طرح اوقات فراغت ویزه نسل جوان و نوجوان خبر داد و گفت: این طرح در بقاع متبرکه استان برگزار می شود.

حجت الاسلام محمدجواد عباس زاده، معاون فرهنگی اوقاف لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به آغاز فصل تعطیلات تابستانی و بیکاری نسل جوان و نوجوان بیان داشت: غنی سازی اوقات فراغت این نسل امری مهم برای کاهش آسیب های اجتماعی است.

وی با بیان اینکه در کنار دیگر نهادهای فرهنگی اوقاف نیز در اجرای طرح اوقات فراغت نقش دارد، افزود: این طرح به میزبانی 20 بقعه متبرکه در استان لرستان برگزار می شود.

حجت الاسلام عباس زاده اظهار داشت: از ابتدای تیر تا پایان شهریور ماه سال جاری برنامه های اوقات فراغت با هدف غنی سازی و استفاده بهینه از اوقات فراغت در امامزادگان و بقاع متبرکه استان برگزار می شود و مبلغان در اجرای این برنامه های حضوری فعال دارند.

وی بیان کرد: برنامه های قرآنی، فرهنگی، ورزشی، اردویی و تبلیغی در جمع نسل جوان و نوجوان برگزار می شود و با اجرای این برنامه های فرهنگی و تربیتی تلاش می شود جلوی رواج آسیب های اجتماعی گرفته شود و پایه های دینی و اعتقادی نسل نو تقویت شود.

معاون فرهنگی اوقاف لرستان با تأکید بر اینکه برنامه های اجرایی در طرح اوقات فراغت باید متناسب با نیاز نسل امروز باشد، خاطرنشان کرد: باید آموزه های دینی، قرآنی، هنری و فرهنگی تقویت شود./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات