۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۴
کد خبر: ۶۰۹۷۹۳
آیت‌الله فقیهی:

شهید خرسند از فضلای اهل علم و عمل بود

شهید خرسند از فضلای اهل علم و عمل بود
آیت‌الله فقیهی با اشاره به اینکه شهید حجت‌الاسلام والمسلمین خرسند به طور توأم به علم و عمل توجه داشت گفت: این توجه توأم او را شایسته شهادت شب قدر کرد.

آيت‌الله محسن فقيهي عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري رسا، شهيد حجت‌الاسلام والمسلمين خرسند را از فضلا و علماي واقعي اهل علم و عمل توصيف كرد و گفت: نتيجه توجه توأم به علم و عمل همين است كه اين شهيد لياقت شهادت در شب احيا، پس از پايان مراسم را داشته باشد.

عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم توجه به دو عرصه علم و عمل را از مسائلي دانست كه حوزه‌هاي علميه بايد به آن توجه بيشتري داشته باشند و ابراز داشت: مقاومتي كه مقام معظم رهبري فرمودند بايد سرلوحه تمام اعمال و كارهايي باشد كه انجام مي‌دهيم.

وي با تأكيد بر لزوم وجود مقاومت در امت اسلام توضيح داد: بايد در مقابل ظلم مقاوم باشيم؛ تخريب بقيع نيز نشانگر اهداف وهابي‌ها و غرب در كوچك كردن علما، شخصيت‌ها، امامزاده‌هاي بزرگ و امامان معصوم و تخريب مظاهر مقاومت شيعيان در چشم مردم بوده است.

آيت‌الله فقيهي با اشاره به اينكه ائمه معصومين در مقابل ظلم مقاومت كردند تا به شهادت رسيدند اظهار داشت: شهيد حجت‌الاسلام والمسلمين خرسند نيز با علم و عمل خود و مقاومتي كه داشت، چندين بار خود را براي شهادت آماده كرده بود كه در هر بار جانباز شده بود و در نهايت به شهادت رسيد.

عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم شخصيت شهيد حجت‌الاسلام والمسلمين خرسند را عالم، درس‌خوانده، فاضل و ملا توصيف و تصريح كرد: اين شهيد به جامعه اسلامي خدمت مي‌كرد و اميدواريم كه با شهداي عاليقدر اسلام محشور شود./836/ج

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 11
محمود لطیف
ارسال نظرات