۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۶۰۹۹۰۸
در مدرسه علمیه زهرای اطهر؛

آزمون بازپذیری سطح عمومی حوزه های علمیه خواهران استان تهران برگزار شد

آزمون بازپذیری سطح عمومی حوزه های علمیه خواهران استان تهران برگزار شد
آزمون بازپذیری سطح عمومی حوزه های علمیه خواهران استان تهران همزمان با سراسر کشور در مدرسه علمیه زهرای اطهر(س) برگزار شد.

فاطمه ریحانی مدیر مدرسه علمیه خواهران زهرای اطهر(س)، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری آزمون بازپذیری سطح عمومی حوزه علمیه خواهران استان تهران در این مدرسه خبر داد و گفت: این آزمون به صورت سراسری راس ساعت 10 صبح آغاز و راس ساعت 30: 11 به اتمام رسید.

وی در ادامه بیان داشت: درب مدرسه علمیه خواهران زهرای اطهر(س) از ساعات ابتدایی براساس بخشنامه ای که مرکز مدیریت مقرر کرده بود به روی شرکت کنندگان گشوده شد.

ریحانی درخصوص رابطین و مراقبین جلسه آزمون، ابراز کرد: در این خصوص یک روز قبل از برگزاری آزمونف معاونت آموزش مدرسه علمیه زهرای اطهر(س) با توجیه رابطین و مراقبین جلسه امتحان، مقرر شد آن بزرگواران از ساعات ابتدایی روز آزمون در مدرسه حضور به هم برسانند و الحمدالله این مهم در نهایت نظم و دقت انجام و حضور و غیاب شرکت کنندگان بسیار عالی برگزار شد.

مدرسه علمیه خواهران زهرای اطهر(س) با بیان این مطلب که برگزاری آزمون بازپذیری حوزه های علمیه خواهران استان تهران برای نخستین بار در این مدرسه برگزار شد، ادامه داد: با توجه به فضای مناسب مدرسه علمیه زهرای اطهار(س) شرکت کنندگان توانستند در نهایت سکوت و آرامش پاسخ سوالات آزمون را بدهند و امیدوار هستیم تمامی آن عزیزان با کسب امتیاز لازم بتوانند به تحصیل خود در حوزه علمیه ادامه دهند./813/ت310/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات