۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۱
کد خبر: ۶۱۰۰۹۵

واکنش انصارالله به اظهارات ولیعهد سعودی درباره یمن

واکنش انصارالله به اظهارات ولیعهد سعودی درباره یمن
عضو شورای عالی سیاسی یمن در واکنش به اظهارات ولیعهد سعودی درباره بحران یمن، تأکید کرد که این اظهارات دلیلی آشکار بر مخالفت ائتلاف سعودی با برقراری صلح در یمن است.

به گزارش خبرگزاری رسا، «محمد علی الحوثی» عضو شورای عالی سیاسی یمن در واکنش به اظهارات اخیر «محمد بن‌سلمان» ولیعهد سعودی درخصوص بحران یمن، خاطرنشان کرد، این اظهارات دلیل واضحی بر این است که آنها( سعودی‌ها) مخالف صلح در یمن هستند و ائتلاف متجاوز نیز راه‌حل نظامی را انتخاب کرده و مخالف‌های راه‌حل‌های سیاسی است.

الحوثی گفت: «ارتش و نهادهای نظامی و مدنی یمن با این تجاوزی، که محمد بن‌سلمان آن را راه انداخته و هدایتش می‌کند، مقابله می‌کنند.»

شاهزاده بن‌سلمان، که همچنین وزیر دفاع عربستان است و تئوریسین اصلی تجاوز رژیم سعودی به یمن محسوب می‌شود، اخیرا در گفت‌وگو با روزنامه «الشرق الاوسط» مدعی شد که کشورش از تمامی تلاش‌های برای دستیابی به راه‌حلی سیاسی برای بحران یمن حمایت کرده است ولی انصارالله، به ابزاری در دست ایران تبدیل شده و ساز و کار آن را بر منافع یمن و ملت یمن ترجیح می‌دهد.

این شاهزاده جنگ‌طلب سعودی در ادامه، هدف از تداوم جنگ خونین یمن را آزادسازی این کشور از حضور نیروهای جنبش انقلابی انصارالله و برقراری ثبات و آرامش در آن ادعا کرد!/983/ب

منبع: تسنیم

ارسال نظرات