۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۴
کد خبر: ۶۱۰۱۲۹
حجت الاسلام مرادیان:

حرکت در مسیر حق مورد توجه مسؤولان باشد

حرکت در مسیر حق مورد توجه مسؤولان باشد
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به رسالت خطیر مسؤولان زمینه های مختلف، گفت: انجام مسؤولیت ها باید بر مبنای حق و ایجاد تحول صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام مهدی مرادیان، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی لرستان، ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه رییس این دانشگاه گفت: انتصاب‌ها در دانشگاه علوم پزشکی باید مستقل و براساس توانمندی‌ها باشد.

وی بر ضرورت حفظ استقلال در دانشگاه تأکید کرد و افزود: اجازه تعیین تکلیف دانشگاه به عوامل خارجی داده نشود.

حجت الاسلام مرادیان اظهار داشت: مسؤولان موظف به انجام تکالیف مسؤولیت‌های مربوطه هستند و باید توجه داشته باشند که عوامل بیرونی نباید مانع پیشبرد اهداف شوند.

وی دانشگاه را محل تعلیم و تربیت نیروهای انقلابی خواند و گفت: باید به مسائل اخلاقی و رفتاری توجه شود و تلاش کرد که نسلی کارآمد و انقلابی تحویل جامعه داده شود.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه لرستان با تأکید بر اینکه باید بر مسیر و معیار حق حرکت کرد، عنوان کرد: حرکت در این مسیر آرامش بخش و دلگرم کننده است.

حجت الاسلام مرادیان ملاک حرکت در مسیر حق را شناسایی تکالیف و پایبندی به وظایف عنوان کرد و گفت: موفقیت در مسؤولیت‌ها مستلزم شرایطی است، تحولات گوهر افراد را آشکار و انجام تکالیف و مسؤولیت‌ها توان افراد را مشخص می‌کند./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات