۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۱
کد خبر: ۶۱۰۳۰۱
همزمان با شب رحلت حضرت سیدالکریم؛

پرچم عزا برفراز گنبد بارگاه عبدالعظیم حسنی به اهتزاز درآمد + فیلم

پرچم عزا برفراز گنبد بارگاه عبدالعظیم حسنی به اهتزاز درآمد + فیلم
آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) همزمان با شب وفات این محدث والامقام سیاه پوش و پرچم عزا بر فراز گنبد ملکوتی این امامزاده واجب التعظیم به اهتزاز درآمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) همزمان با شب وفات شهادت گونه این محدث والامقام با حضور عاشقان و شیفتگان عصمت و طهارت(ع) سیاه پوش و پرچم عزا بر فراز گنبد ملکوتی این امامزاده واجب التعظیم به اهتزاز درآمد.

بر اساس این گزارش، مراسم تعویض پرچم با حضور حجت الاسلام والمسلمین سیدحسین مومنی، خادمان آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، خادمان حرم حضرت معصومه(س)، خادمان مسجد مقدس جمکران، شورای هیئات مذهبی استان قم، مردم ولایتمدار تهرانی و همجواران این آستان ملکوتی برگزار شد.

گفتنی است قریب به ۳۰۰ زائر و محب خاندان عصمت و طهارت(ع) از استان مقدس قم در این مراسم شرکت داشتند تا وفات حضرت سیدالکریم(ع) را به ساحت مقدس امام زمان(عج) تسلیت گفته و عزاداری کنند.

لازم به ذکر است پرچم گنبد حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) که با جمع خوانی خدام این آستان مقدس همراه بود توسط حجت الاسلام والمسلمین مومنی تعویض شد.

همچنین در این مراسم ذاکران اهل بیت(ع) حاج امیرنعیمی و حاج عباس حیدرزاده به مرثیه سرایی و عزاداری پرداختند و زیارتنامه این محدث والامقام را قرائت کردند./813/پ203/ب1

تعداد بازدید : 6
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات