۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۷
کد خبر: ۶۱۰۴۰۳

تأکید ایران و ونزوئلا بر حمایت از دولت قانونی مادورو

تأکید ایران و ونزوئلا بر حمایت از دولت قانونی مادورو
شمخانی و همتای ونزوئلایی خود بر ضرورت تشکیل جبهه سیاسی بین‌المللی برای حمایت از دولت قانونی ونزوئلا به منظور مقابله با زیاده طلبی‌های واشنگتن تاکید کردند.

به گزارش خبرگزاری رسا، در ادامه دیدارهای دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران در حاشیه نشست مقامات عالی امنیتی کشورهای جهان در اوفای روسیه، بعد‌از‌ظهر امروز «انجیولیلو فرناندز پاسکوالینو» دبیرکل شورای ملی دفاعی ونزوئلا با علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان دیدار و آخرین تحولات سیاسی و امنیتی این کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این دیدار طرفین با محکوم کردن تلاش آمریکا برای تحمیل اراده خود به کشورهای مستقل، بر ضرورت تشکیل جبهه سیاسی بین‌المللی برای حمایت از دولت قانونی ونزوئلا به منظور مقابله با زیاده طلبی‌های واشنگتن تاکید کردند.

دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان در این ملاقات با تقدیر از مقاومت قهرمانانه مردم و دولت ونزوئلا در برابر زیاده خواهی‌ها و مداخلات آمریکا در این کشور گفت: جمهوری اسلامی ایران با استفاده از مجموعه ظرفیت‌های خود همواره در کنار مردم و دولت ونزوئلا خواهد بود.

شمخانی طی دو روز اخیر با مقامات عالی امنیتی کشورهای روسیه، افغانستان، ازبکستان، تاجیکستان و ارمنستان دیدار و گفت‌وگو کرده بود./847/ب

منبع: فارس

ارسال نظرات