۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۴
کد خبر: ۶۱۰۵۰۳
مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران:

حوزه علمیه خواهران استان تهران باید ده ها بانو امین خروجی داشته باشد + فیلم

حوزه علمیه خواهران استان تهران باید ده ها بانو امین خروجی داشته باشد + فیلم
حجت الاسلام کبیریان با بیان اینکه حوزه های علمیه خواهران استان تهران باید ده ها بانو امین خروجی داشته باشد، گفت: تبلیغ مهمترین رسالت مبلغان و مبلغات است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین حسین کبیریان مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران، عصر امروز در اولین نشست تخصصی فرهنگی و بصیرتی دانش آموختگان حوزه های علمیه خواهران استان تهران که درحسینیه فاطمه الزهرا(س) برگزار شد، گفت: تبلیغ از مهمترین رسالت های انبیای الهی بوده است.

وی مهمترین وظیفه طلاب را توجه به امر تبلیغ دانست و ادامه داد: به طور قطع همانگونه که فعالیت شما در امر تبلیغ استمرار دارد دانش افزایی و شرکت در این محافل نیز باید مستمر باشد.

حجت الاسلام والمسلمین کبیریان فعالیت های تبلیغی طلاب خواهر را بسیار مهم قلمداد کرد و گفت: ظرفیت های فراوانی در حوزه های علمیه خواهران وجود دارد، رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیرشان که با حوزویان سراسر کشور داشتند به استفاده حداکثری از ظرفیت حوزه های علمیه خواهران تاکید کردند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران با بیان اینکه بخش عظیمی از ظرفیت حوزه های علمیه خواهران در استان تهران قرار دارد، اظهار داشت: پس از این جلسه با شناسایی ظرفیت ها، به فراخور استعدادها کارگاه هایی در دوره های تابستانی برگزار خواهد شد تا در طول سال از این ظرفیت استفاده شود.

وی فقاهت و علم آموزی را از رسالت های طلبگی برشمرد و ادامه داد: تفقه در دین تنها با گذراندن دوره سطح متوسطه حوزه علمیه فراهم نمی شود؛ بنابراین کسانی که زمینه ادامه تحصیل دارند باید تحصیلات حوزوی خود را در سطح سه و چهار ادامه دهند.

حجت الاسلام والمسلمین کبیریان با استناد به کلام رهبر معظم انقلاب، بیان داشت: ایشان حوزه های علمیه خواهران را یک پدیده عظیم معرفی کردند، از این رو می طلبد حوزه های علمیه خواهران تربیت کننده هزاران فقیه، مفسر و مبلغه باشد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران ادامه داد: لازم است در حوزه های علمیه خواهران ظرفیت های طلاب در حال تحصیل و دانش آموختگان حوزوی شناسایی شود تا بتوانیم ده ها بانو امین خروجی داشته باشیم و این نیازمند به تلاش طلاب است.

وی با اشاره به رسالت دوم طلاب و مبلغات، خاطرنشان کرد: تبلیغ دین برای مردم از دیگر رسالت های طلاب به شمار می رود؛ زمینه های اجتماعی فراوانی برای حضور شما طلاب خواهر در زمینه های فرهنگی، سیاسی، تبلیغی و غیره وجود دارد که باید از آن بهره برد./813/پ202/ب1

تعداد بازدید : 7

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 5
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات