۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۱
کد خبر: ۶۱۰۵۸۸
آیت الله شاهچراغی:

دشمنان بدانند هیچ تجاوزی بی پاسخ نمی‌ماند

دشمنان بدانند هیچ تجاوزی بی پاسخ نمی‌ماند
آیت الله شاهچراغی سرنگونی پهپاد متجاوز آمریکایی توسط سپاه پاسداران را اقدامی ارزشمند در راستای امنیت کشور دانست و گفت: دشمنان بدانند هیچ تجاوزی بی پاسخ نمی‌ماند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، آیت الله سید محمد شاهچراغی ظهر آدینه در جمع باشکوه نمازگزاران جمعه این هفته به میزبانی مصلای بزرگ نماز جمعه سمنان با بیان اینکه ایران اسلامی با هوشیاری سربازان و پاسداران رشید میهن پاسخی دندان شکن به تهدید‌های اخیر استکبار جهانی داد، اظهار داشت: ساقط کردن این پهپاد آمریکایی به همگان ثابت کرد که ما در حفاظت از مرز‌های کشورمان جدی هستیم و از هیچ قدرتی هراس نداریم.

وی با اشاره به اینکه ترامپ و مقامات آمریکایی تلاش کردند ساقط کردن پهپاد آمریکایی را غیرعمدی یا بیرون از مرز‌های ایران اسلامی جلوه دهند، خاطر نشان کرد: سرنگونی پهپاد متجاوز آمریکایی توسط سپاه پاسداران اقدامی ارزشمند در راستای امنیت کشور بود تا استکبار جهانی بداند اقدامات خرابکارانه، جاسوسی و متجاوزانه آن‌ها بی پاسخ نمی‌ماند.

نماینده، ولی فقیه در استان سمنان اضافه کرد: اقدامات سپاه پاسداران در حفظ امنیت و اقتدار کشور و پاسخ دادن به متجاوزان شایسته قدردانی و سبب امید و شادی ملت بزرگ ایران است.

قدردانی از عملکرد مطلوب و قاطعانه آیت الله رئیسی در سمت ریاست قوه قضائیه

آیت الله شاهچراغی در بخش دیگری از سخنان عملکرد آیت الله سید ابراهیم رئیسی را در مدت تصدی ریاست قوه قضائیه را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: عملکرد قاطعانه ایشان سبب شده در این مدت نه چندان طولانی صد‌ها نفر از مفسدان اقتصادی محاکمه و مجازات شوند.

امام جمعه سمنان با اشاره به اهمیت شروع اصلاح مشکلات از داخل قوه قضائیه، تصریح کرد: اطلاع یافتیم آیت الله رئیسی در اقدامی ارزشمند طی روز‌های گذشته قریب به ۶۰ نفر از قضات را به دلیل عملکرد ضعیف از سمت قضاوت برکنار کرده که این عمل می‌تواند در برخورد با مفاسد بسیار راهگشا باشد.

گفتنی است، تأکید بر ضرورت بیش از پیش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، توجه بیش از پیش به آموزه‌های دینی و اخلاقی و روحیه انقلابی در تدوین برنامه‌های اوقات فراغت تابستانی کودکان و نوجوانان از سوی دستگاه‌های متولی این امر از دیگر بخش‌های خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان بود./۹۷۷/پ202/ب1
جواد رمضانیان
ارسال نظرات