۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۸
کد خبر: ۶۱۰۶۶۵
اللؤلؤة گزارش داد:

فراخوان نصب پرچم فلسطین در سراسر بحرین، در آستانه نشست منامه

فراخوان نصب پرچم فلسطین در سراسر بحرین، در آستانه نشست منامه
ناظران طرح ملی مقابله با عادی سازی روابط در بحرین، فراخوان نصب پرچم فلسطین در سراسر این کشور را همزمان با نزدیک شدن موعد نشست منامه، صادر کردند.
به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، ناظران طرح ملی مقابله با عادی سازی روابط در بحرین، همزمان با نزدیک شدن  برگزاری نشست منامه فراخوان نصب پرچم فلسطین بر فراز خانه‌های و ساختمان‌های گروه‌های سیاسی را صادر کرد.

به گزارش وب سایت خبری اللؤلؤة، هدف از این اقدام، اعلام مخالفت قاطع ملت بحرین با عادی سازی روابط و هر گونه معامله بر سر مقدسات اسلامی در فلسطین، عنوان شده است.
 
حسن الدیهی معاون دبیرکل جمعیت ملی-اسلامی «الوفاق» اخیرا علام کرد: آنهایی که با آرمان فلسطین و درد و رنج فلسطینیان تجارت می‌کنند، امروز نقاب از چهره‌هایشان افتاده و مقاصد و نیت آنها برای حذف مسأله اصلی امت اسلامی ثابت شده است.

طرح صلح موسوم به «معامله قرن» که آمریکا برای پایان دادن به منازعه بین فلسطینیان و صهیونیست‌ها مطرح کرد، به دنبال حذف همیشگی بازگشت آوارگان فلسطینی به سرزمین خود و اسکان آنها در کشور‌های دیگر است.
 
نشست اقتصادی منامه به عنوان مرحله اول از معامله قرن، در روزهای 25 و 26 ژوئن (4 و 5 تیرماه) برگزار خواهد شد و طی آن برخی وزیران اقتصاد به همراه سران شرکت‌های تجاری منطقه‌ای و بین‌المللی حضور خواهند داشت./983/ب
ارسال نظرات