۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۳
کد خبر: ۶۱۰۶۷۳
رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان:

رویکرد سازمان تبلیغات اسلامی آموزش و پژوهش است + فیلم

رویکرد سازمان تبلیغات اسلامی آموزش و پژوهش است + فیلم
حجت الاسلام حسینی گفت: رویکرد سازمان تبلیغات اسلامی از تبلیغ صرف به آموزش و پژوهش است و یکی از مأموريت‌های این سازمان برگزاری جلسات گفتمان‌های دینی است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام سید عبدالصاحب حسینی پیش از روز ظهر امروز به مناسبت یکم تیرماه سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگاران با تبریک این روز، گفت: یکم تیرماه روز تبلیغ و اطلاع رسانی نامگذاری شده است.

به گفته وی، توجه امام خمینی (ره) به مسأله مهم تبلیغ و اطلاع رسانی سبب شد تا سازمان تبلیغات اسلامی تأسیس و مأموریت‌های مهمی به این سازمان محول شود.

حجت الاسلام حسینی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی در تبلیغ و تبیین معارف اسلامی و اطلاع رسانی دینی رسالت سنگینی بر عهده دارد و در سال‌های اخیر توانسته است در جهت تنویر افکار عمومی به ویژه نسل جوان برنامه‌های آموزشی و پژوهشی بسیاری را برگزار کند.

وی رویکرد سازمان تبلیغات اسلامی از تبلیغ صرف در اوایل انقلاب به آموزش و پژوهش را در حال حاضر یادآور شد و ابراز کرد: برهمین اساس یکی از مأموریت‌های سازمان تبلیغات اسلامی برگزاری جلسات گفتمان‌های دینی در دبیرستان ها، دانشگاه‌ها، مراکز آموزشی، مساجد وکانون‌های فرهنگی شهرستان کاشان است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان با اشاره به اینک بخش مهمی ازگفتمان‌های دینی پاسخ به شبهات نسل جوان است، اظهار داشت: دشمن بعد از شکست در جنگ سخت ۸ ساله امروز برای نابودی انقلاب اسلامی وارد عرصه جنگ نرم شده و یکی از ابزار‌های مهم مقابله با جنگ نرم دشمن گفتمان‌های دینی و پاسخ به شبهات نسل نوجوان و جوان است.

حجت الاسلام حسینی با تأکید بر توسعه فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی برای مقابله با جنگ نرم دشمن، یادآور شد: امروز رویکرد دشمن از جنگ سخت به جنگ نرم و ایجاد شبهه در بین نسل جوان و نوجوان به ویژه در مدارس و مراکز آموزشی است./۱۳۰۷/پ310/ب1
تعداد بازدید : 4
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات