۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۱
کد خبر: ۶۱۰۸۳۷
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

سرنگونی پهپاد آمریکایی نمایش اقتدار نظامی ایران اسلامی بود

سرنگونی پهپاد آمریکایی نمایش اقتدار نظامی ایران اسلامی بود
حجت الاسلام والمسلمین معلمی گفت: سرنگونی پهپاد آمریکایی از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نمایش اقتدار نظامی ایران اسلامی به جهانیان بود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری امروز در چهل دو دومین دوره مسابقات استانی قرآن کریم در آمل، قرآن را کتاب هدایت بشر در طول تاریخ معرفی کرد و گفت: هر کسی که در مسیر قرآن گام برداشت سعادتمند شد و کسانی که از این مسیر خارج شدند به فنا و نابودی رسیدند.
 
حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که متأسفانه امروز جامعه اسلامی از مفاهیم قرآنی فاصله گرفته است، خاطرنشان کرد: بسیاری از آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی که امروز در جامعه وجود دارد نتیجه فاصله گرفتن از مفاهیم ناب دینی و قرآنی در جامعه است.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که باید مفاهیم قرآنی در همه سطوح جامعه نهادینه و گسترش پیدا کند، تصریح کرد: خوشبختانه به برکت انقلاب اسلامی امروز بستر‌های لازم برای رشد و رونق فعالیت‌های قرآنی در جامعه کاملاً فراهم است.
 
امام جمعه قائمشهر در ادامه سخنان خود یکی از مشکلات امروز جهان اسلام را فاصله گرفتن امت اسلامی از مفاهیم ناب قرآنی دانست و خاطرنشان کرد: اگر دنیای اسلامی می‌خواهد از بحران‌ها و مشکلات فعلی دور بماند باید به مفاهیم قرآنی نزدیک شود.
 
وی در ادامه سخنان خود برگزاری مسابقات قرآنی را فرصت مناسبی برای ترویج و گسترش فرهنگ قرآنی دانست و تصریح کرد: باید در کنار برگزاری این گونه مسابقات، عمل به قرآن را نیز در زندگی مورد توجه قرار دهیم.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود به دیدار نخست وزیر ژاپن با مقام معظم رهبری اشاره کرد و با بیان این که مقام معظم رهبری با صلابت و اقتدار در این دیدار موضع گیری کردند، گفت: این موضع مقتدرانه رهبری موجب غرور ایرانی با غیرت شده است.
 
وی، یکی از مهم‌ترین عوامل ماندگاری و پیروزی‌های نظام اسلامی در چهل سال اخیر را بهره گیری از فرهنگ قرآنی دانست و تصریح کرد: امروز ملت ایران با تکیه بر این فرهنگ در برابر استکبار جهانی ایستادگی و مقاومت کرده است.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که امروز نیرو‌های مسلح کشورمان با پیروی از فرهنگ قرآن کریم امروز به یک قدرت مهمی در جهان تبدیل شده است، گفت: سرنگونی پهپاد آمریکایی از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نمایش اقتدار نظامی ایران اسلامی به جهانیان بود./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات