۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۶
کد خبر: ۶۱۰۹۴۷
شیخ یوسف الناصری در گفت وگو با رسا:

هدف نشست منامه، حفظ بقایای پروژه صهیونیستی در منطقه است

هدف نشست منامه، حفظ بقایای پروژه صهیونیستی در منطقه است
معاون دبیرکل جنبش اسلامی، «نجبا» بیان داشت: پروژه صهیونیستی نفس های آخر خود را می کشد و هدف نشست منامه به عنوان گام اول معامله قرن، حفظ  بقایای این پروژه است.

حجت الاسلام شیخ یوسف الناصری، معاون دبیرکل جنبش اسلامی، نجبا در گفت وگو با خبرنگار بین الملل خبرگزاری رسا با اشاره به نشست ضدفلسطینی منامه، بیان داشت: معامله قرن مرحله آخر از به دام انداختن منطقه در دام پروژه صهونیستی است تا ملتهای آن را به اسارت درآورد و ثروت هایش را به تاراج ببرد.

معاون دبیرکل جنبش اسلامی، نجبا افزود: در واقع معامله قرن طرح به ذلت کشاندن ملت های عربی و اسلامی و تخریب منطقه است تا از این هگذر، رژیم های مزدوری که با رژیم صهیونیستی در ارتباط هستند، به حاکمیت خود در منطقه ادامه دهند.

شیخ یوسف الناصری درباره نقش عالمان دینی در مواجهه با معامله قرن، بیان داشت: عالمان دینی بویژه در عراق با طرح آمریکایی صهیوینستی معامله قرن مواجهه خواهند کرد، همانطوری که مجموعه زیادی از نخبگان و پژوهشگران نیز در کنار عالمان دینی این کشور با معامله قرن مقابله خواهند کرد تا خطر ناشی از ان را برای ملت بیان کنند.

وی ادامه داد: امروز محور مقاومت از عراق گرفته تا یمن و سوریه، تا لبنان و فلسطین به رهبری انقلاب اسلامی ایران تلاش می کنند تا پروژه صهیونیستی  که نفس های آخر خود را می کشد را ناکام بگذارد؛ پروژه ای که به شکل معامله قرن رخ نشان داده و نشست منامه به عنوان گام اول آن، هدفش حفظ  بقایای این پروژه است.

خاطر نشان می شود که طرح صلح موسوم به «معامله قرن» که آمریکا برای پایان دادن به منازعه بین فلسطینیان و صهیونیست‌ها مطرح کرد، به دنبال حذف همیشگی بازگشت آوارگان فلسطینی به سرزمین خود و اسکان آنها در کشور‌های دیگر است.

نشست اقتصادی منامه به عنوان مرحله اول از معامله قرن، در روزهای 25 و 26 ژوئن (4 و 5 تیرماه) برگزار خواهد شد و طی آن برخی وزیران اقتصاد به همراه سران شرکت‌های تجاری منطقه‌ای و بین‌المللی حضور خواهند داشت./983/ب

 

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ضمیری
Iran, Islamic Republic of
۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰
امت اسلامی از طرح خودخوانده و خیانت بار سران خودفروخته عربی صهیونیستی بیزار است. این طرح راه به جایی نخواهد برد.
0
0