۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲
کد خبر: ۶۱۱۲۱۱
حجت الاسلام رحمانی خبر داد؛

خرید تجهیزات مورد نیاز مدارس علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری

خرید تجهیزات مورد نیاز مدارس علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری
حجت الاسلام رحمانی گفت: تجهیزات مورد نیاز مدارس علمیه خواهران این استان با همکاری مرکز مدیریت و همچنین از ردیف صرفه جویی‌های سالانه با کمترین قیمت خریداری شد.
حجت الاسلام یدالله رحمانی، مدیر حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، با اشاره به خرید تجهیزات مورد نیاز مدارس علمیه خواهران این استان، گفت: این تجهیزات با همکاری مرکز مدیریت و همچنین از ردیف صرفه جویی‌های سالانه مدارس با کمترین قیمت و بهترین کیفیت خریداری و در اختیار آن‌ها برای استفاده قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در مرحله نخست طی یک کار کارشناسی شده و دقیق مهمترین نیاز‌های اولویت دار مدارس مشخص شد، افزود: پس از مشخص شدن لیست نیاز‌های مدارس علمیه، در یک کار جهادی، این لیست با کمترین قیمت خریداری و در اختیار آن‌ها گذاشته شد.

حجت الاسلام رحمانی با بیان اینکه استان چهارمحال و بختیاری جزء استان‌های محروم کشور از لحاظ امکانات است، ادامه داد: در برخی از مدارس علمیه خواهران تازه تأسیس استان حتی ابتدایی‌ترین تجهیزات آموزشی وجود نداشت که توانستیم این تجهیزات را آماده کنیم و فعلا در اختیار مدارس قرار دهیم.

مدیر حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه اگر می‌خواهیم جذب خوبی داشته باشیم و جوانان از حوزه‌های علمیه استقبال کنند، باید از لحاظ سخت افزاری بتوانیم حداقل‌ها را فراهم آوریم، افزود: امروز با دست خالی نمی‌توان به جنگ دشمن رفت.

این مقام مسؤول با بیان اینکه در کنار خرید تجهیزات آموزشی و رفاهی مدارس علمیه توجه خوبی هم به خرید تجهیزات ورزشی برای طلاب شده است، گفت: توانستیم به لطف الهی برخی از نیاز‌های ورزشی مدارس را نیز خریداری کنیم که این هم در نوع خود بی سابقه است.

وی با تأکید بر اینکه باید در کنار پرورش روح، به فکر سلامت جسمی طلاب نیز باشیم، خاطرنشان کرد: روح سالم در بدن سالم قرار دارد؛ نمی‌شود جسم فرد بیمار باشد و از او انتظار روح و روان سالم داشته باشیم.

حجت الاسلام رحمانی در پایان با انتقاد از اینکه متأسفانه کمک‌های دولتی به کمترین میزان خود رسیده تا جایی که صفر شده است، افزود: اگر چه حوزه‌های علمیه دولتی نیستند، اما این دلیل نمی‌شود که دولت نسبت به آن‌ها بی توجهی کند./۹۴۵۷/ت210/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات