۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۱
کد خبر: ۶۱۱۴۴۸
حجت الاسلام والمسلمين طائب:

سرنگونی پهپاد پیشرفته و رادار گریز آمریکایی دنیا را متحیر کرده است + فیلم

سرنگونی پهپاد پیشرفته و رادار گریز آمریکایی دنیا را متحیر کرده است + فیلم
رییس شورای قرارگاه راهبردی عمار گفت: امروز دنیا جمهوری اسلامی ایران را به عنوان یک قدرت غیر قابل محاسبه پذیرفته است و سرنگونی پهپاد آمریکایی دنیا را متحیر کرده است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب شنبه شب در مراسم عزاداری شهادت امام صادق (ع) مجمع فرهنگی یاوران مهدی (عج) که در حسینیه شهدای پاسدار ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان برگزار شد، گفت: سرنگونی پهباد آمریکایی از سوی سپاه پاسداران ایران تنها کار خدا بود.

وی افزود: امروز همه کارشناسان نظامی جهان در بهت و حیرت فرو رفته اند که جمهوری اسلامی ایران چگونه موفق شده است پهپاد آمریکایی را هدف موشک خود قرار دهد و آن را سرنگون کند.

حجت الاسلام والمسلمین طائب با اشاره به اینکه امروز دنیا جمهوری اسلامی ایران را به عنوان یک قدرت غیر قابل محاسبه پذیرفته است، افزود: سرنگونی پهباد پیشرفته و گرانقیمت آمریکایی آن هم در شب تنها با یک موشک نیرو‌های سپاه پاسداران ایران  آنقدر مهم بود که دنیا را متحیر کرده است.

وی افزود: گفته می‌شود پهپاد آمریکایی رادار گریز بوده است و اگر روز روشن مورد هدف موشک ایران قرار می‌گرفت عنوان می‌کردند، چون روز بوده قابل مشاهده بوده است، اما هدف قرار دادن پهپاد رادارگریز آمریکایی آن هم در شب نشانه اقتدار ایران است.

رییس شورای قرارگاه راهبردی عمار اظهار داشت: امروز باید مراقب باشیم در بین راه اغفال نشویم و زمانی که امام زمان به ما نیاز دارد عنوان نکنیم چرا باید به فلسطینی‌ها کمک کنیم و سوریه و عراق به ما ربطی ندارد و چراغی که به خانه روا است به مسجد ناورا است.

حجت الاسلام والمسلمین طائب اظهار داشت: اگر می‌خواهیم انقلاب را صادر کنیم، صدور انقلاب سختی و مشکلات دارد و باید هزینه داد، اما برخی امروز هدف را گم کرده اند و به بیراهه می‌روند.

رییس شورای قرارگاه راهبردی عمار به برخی از شاخه‌های شناسایی یاوران مهدی (عج) اشاره کرد و افزود: نقطه‌ای که قرار است امام زمان (عج) ظهور کند نباید در تصرف دشمن باشد، چون در آن صورت است که می‌توان تشخیص داد حضرت یاور دارد یا ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین طائب یادآور شد: در دوره امام راحل ملک عبدالله پادشاه عربستان وقتی به دیدار امام خمینی (ره) آمد از امام برای حضور در مناسک حج دعوت کرد، اما زمانی که امام راحل دعوت او را با این شرط که نماز جمعه را در مسجد الحرام اقامه کند، ملک عبدالله دعوت خود را پس گرفت.

وی افزود: روزی که امام زمان (عج) در کنار خانه خدا بتواند در امنیت نماز جمعه را اقامه کند در آن زمان است که خانه خدا امن شده است چرا که در حال حاضر نماز‌های جمعه مکه همراه با درود بر ملک سلمان است./۱۳۰۷/پ210/ب1
تعداد بازدید : 5

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 3
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
مرحبا بر غیور مردان کشورمان
0
0