۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱
کد خبر: ۶۱۱۵۷۶
23 تیرماه در قم؛

سومین جشنواره علمی سیره امام رضا برگزار می شود

سومین جشنواره علمی سیره امام رضا برگزار می شود
حجت الاسلام راد با اعلام خبر برگزاری جشنواره علمی سیره امام رضا آموزه ها و کارکردها به تشریح برنامه های بنیاد پژوهش های آستان قدس در دهه کرامت پرداخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علی راد در نشست خبری سومین جشنواره علمی سیره امام رضا(ع)؛ آموزه ها و کارکردها با گستره ملی که صبح امروز در سالن نشست های بنیاد پژوهش ها آستان قدس رضوی نمایندگی قم برگزار شد، گفت: سومین جشنواره علمی سیره امام رضا(ع) در پنج محور کرسی ترویجی و نشست علمی، سیره امام رضا(ع) در گفتار استادان حوزه و دانشگاه، طرح مدرسه تابستانی رضوی، سومین همایش علمی سیره امام رضا و نمایشگاه کتاب رضوی برگزار می شود.

رییس بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی نمایندگی قم در زمینه برنامه های کرسی ترویجی و نشست علمی گفت: برگزاری چهار کرسی و نشست علمی رویکرد تمدنی به سیره امام رضا(ع) چهارشنبه 12 تیرماه، سیره پژوهی امام رضا(ع) مبانی و قواعد، یک شنبه 16 تیرماه، مدیریت در سیره امام رضا(ع)، سه شنبه 18 تیرماه، کتاب رضوی در آینه پژهش پنجشنبه 20 تیرماه درساختمان بنیاد پژوهش های آستان قدس رضوی نمایندگی قم واقع در خیابان صفائیه ساعت 10 برگزار می شوند.

وی ادامه داد: طرح مدرسه تابستانی نیز با حضور استادان برجسته حوزه و دانشگاه با موضوع سبک زندگی رضوی با تأکید بر مسائل زن و خانواده در اصفهان، میراث تفسیری و حدیثی امام رضا(ع) در ارومیه، سبک زندگی رضوی با تأکید بر مسائل زن و خانواده در شیراز، میراث تفسیری و حدیثی امام رضا(ع) در میاندوآب، سبک زندگی رضوی با تأکید بر مسائل زن و خانواده در یزد و میراث تفسیری و حدیثی امام رضا(ع) در مازنداران برگزار می شود.

حجت الاسلام راد با اشاره به برنامه های سومین همایش علمی سیره امام رضا(ع) آموزه ها و کارکردها اظهار کرد: این همایش در قالب نشست های علمی با موضوع سیده مدیریتی امام رضا(ع) با حضور حجج اسلام آبروش، نقی پور قر همچنین وثوقی نژاد، نشست علمی سیره امام رضا(ع) در تبیین حکمت شیعی با حضور حجج اسلام والمسلمین برنجکار، خسروپناه و رضوی برگزار می می شود.

وی ادامه داد: برگزاری نشست علمی میراث آموزه های فقهی امام رضا با حضور حجج اسلام مهدوی راد، شریعتی تبا و خادمی از دیگر برنامه های سومین همایش سیره علمی امام رضا(ع)، آموزه ها و کارکردها است.

رییس بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی نمایندگی به زمان و مکان برگزاری سومین همایش فقهی امام رضا(ع) آموزه ها و کارکردها اشاره کرد و افزود: این همایش 23 تیرماه از ساعت 8:30 تا 13:30 در مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) واقع در بلوار جمهوری اسلامی برگزار می شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در دهه کرامت نمایشگاه کتاب رضوی با تخفیف ویژه از 13 تا 24 تیرماه در بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس واقع در چهار راه شهداء ابتدای خیابان صفائیه برگزار می شود./1324/ج

مصطفی رستمی
ارسال نظرات