۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۱
کد خبر: ۶۱۱۸۳۸

برگزاری دوره آشنایی با حوزه و آینده طلبگی

برگزاری دوره آشنایی با حوزه و آینده طلبگی
مدیر مدرسه امام حسن مجتبی اهواز با اشاره به جذب طلبه در سال تحصیلی جدید، گفت: آشنایی با حوزه، علوم حوزوی و آینده طلبگی از دوه هایی است که مدرسه طی دو هفته برگزار می کند.
حجت الاسلام سید محمدعلی بلادیان، مدیر مدرسه امام حسن مجتبی (ع) اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز عنوان داشت: مدرسه علمیه برای جذب طلبه در سال تحصیلی جدید تصمیم به برگزاری دوره‌های کوتاه مدت دو هفته‌ای برای پذیرش علاقه‌مندان به تحصیل در حوزه را دارد.

مدیر مدرسه امام حسن مجتبی (ع) اهواز پیرامون محتوای دوره های در نظر گرفته شده برای علاقه مندان به تحصیل در حوزه بیان داشت: علاقه مندان در این دوره‌ها احکام و عقاید و قرآن می‌آموزند و با حوزه و علوم حوزوی و مسیر و آینده طلبگی آشنا می‌شوند.

این مقام مسؤول با بیان اینکه دوره‌ها به صورت رایگان برای علاقه مندان به تحصیل در حوزه برگزار می شود، گفت: این دوره ها برای دانش آموزان متوسطه اول و دوم برگزار می‌شود.
 
حجت الاسلام بلادیان اظهار داشت: دانش آموزان در پایان دوره‌ها چنانچه تمایل به تحصیل در حوزه را ندارند، بدون هیچ مسأله‌ای در دبیرستان ادامه تحصیل خواهند داد.

وی یادآورشد: افراد علاقه‌مند به تحصیل در حوزه می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از زمان مراجعه و نام نویسی با شماره ۰۹۱۶۳۰۲۸۸۳۸ تماس بگیرند./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات