۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۱
کد خبر: ۶۱۱۸۴۴
حجت الاسلام صادقی تأکید کرد؛

ضرورت حضور پرنگ و مستمر گروه های تبلیغی در سواحل و مناطق گردشگری

ضرورت حضور پرنگ و مستمر گروه های تبلیغی در سواحل و مناطق گردشگری
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران، حمایت از گروه‌های تبلیغی به منظور حضور پررنگ و مستمر در سواحل و مناطق توریستی و گردشگری استان را بسیار مهم ارزیابی کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران امروز در نشست مشترک با گروه‌های تبلیغی استان در ساری با اشاره به اهمیت فعالیت گرو ه‌های تبلیغی در فصل تابستان بر ضرورت حضور پررنگ این گروه‌ها در مناطق ترویستی و آسیب پذیر استان تأکید کرد.
 
حجت الاسلام صادقی با گلایه از عدم توجه برخی مسؤولان به مشکلات معضلات فرهنگی استان بر ضرورت توجه و برنامه ریزی مسؤولان و متولیان در مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی و فرهنگی تأکید کرد.
 
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که وضعیت فرهنگی امروز به هیچ عنوان زیبنده استان ولایت مدار مازندران نیست، خاطرنشان کرد: انتظار مردم مؤمن و انقلابی استان از مسؤولان رسیدگی جدی و قاطعانه به معضلات فرهنگی ناشی از حضور گردشگران و مسافران در مناطق شمالی کشور است.
 
ستاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که وضعیت فرهنگی امروز محصول بی توجهی مسؤولان ادوار مختلف به رهنمود‌های مقام معظم رهبری و سایر دلسوزان نظام اسلامی است، بیان داشت: در برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی نباید کوچکترین تسامحی به خرج داد.
 
حجت الاسلام صادقی با تأکید براین که نباید مناطق شمالی کشور به محلی امن برای هنجارشکنان و مفسدان تبدیل شود، خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی‌ها به بهانه استفاده از مواهب طبیعی، فضای این استان را آلوده و مسموم می‌کنند.
 
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران، حضور گروه‌های تبلیغی در ایام تعطیلات تابستان را ضروری و اثرگذار دانست و تصریح کرد: با بررسی‌های به عمل آمده حضور مبلغان دینی و طلاب جوان در مناطق در معرض آسیب، بسیاری از مشکلات و ناهنجاری‌ها را به حداقل ممکن کاهش داده است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران، حمایت از گروه‌های تبلیغی به منظور حضور پررنگ و مستمر در سواحل و مناطق توریستی و گردشگری استان را بسیار مهم توصیف کرد و افزود: مبلغان دینی و طلاب جوان نیز با تلاش کنند مبانی و مباحث اعتقادی و دینی را به زبان ساده و مخاطب پسند برای مردم به ویژه نسل جوان بازگو کنند.
 
حجت الاسلام صادقی با تأکید براین که زبان ساده و اخلاق پسندیده در تبلیغ دین بسیار اثرگذار و تعیین کننده است، بیان داشت: روحانیت باید در امر تبلیغ صبر، اخلاق پسندیده، گزیده گویی و مخاطب شناسی را مورد توجه جدی قرار دهد./۹۵۰/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات