۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸
کد خبر: ۶۱۱۵۷۰
مدیر مدرسه علمیه امام علی ساری تأکید کرد؛

ضرورت بهره گیری از ظرفیت طلاب جوان در طرح های فرهنگی تابستانه

ضرورت بهره گیری از ظرفیت طلاب جوان در طرح های فرهنگی تابستانه
مدیر مدرسه علمیه امام علی (ع) ساری بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت تبلیغی طلاب و مبلغان جوان در طرح‌های فرهنگی تابستانه تأکید کرد.
حجت الاسلام ماشین چیان، مدیر مدرسه علمیه امام علی (ع) ساری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به فرا رسیدن فصل تابستان و فرصت اوقات فراغت نوجوانان و جوانان بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت تبلیغی طلاب و مبلغان جوان در طرح‌های فرهنگی تابستانه تأکید کرد.
 
وی از طلاب جوان و خوش ذوق به عنوان ظرفیتی مناسب و ارزشمند جهت تقویت برنامه‌های فرهنگی و دینی در جامعه یاد کرد و افزود: متولیان فرهنگی باید بیشتر از ظرفیت و توان فرهنگی و تبلیغی طلاب جوان در برنامه‌ها بهره گیرند.
 
حجت الاسلام ماشین چیان بر ضرورت برنامه ریزی مناسب در اجرای طرح‌های فرهنگی تابستانه با هدف تقویت اوقات فراغت جوانان در جامعه تأکید کرد و گفت: حضور نسل جوان در چنین طرح‌هایی موجب کاهش بسیاری از آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی خواهد شد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که متأسفانه در حوزه فرهنگی یک انسجام مناسبی در میان دستگاه‌های متولی وجود ندارد، افزود: همین امر موجب بروز مشکلات و آسیب‌های بسیاری در جامعه شده است.
 
مدیر مدرسه علمیه امام علی (ع) ساری با اشاره به این که متأسفانه توان و ظرفیت طلاب جوان حوزه‌های علمیه مورد بی توجهی برخی مسؤولان قرار می‌گیرد، بیان داشت: حوزه علمیه بهترین ظرفیت علمی و تبلیغی را برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و دینی در جامعه در اختیار دارد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود به وجود حدود چهار هزار مسجد در استان اشاره کرد و آن را یک ظرفیت دینی غنی برای تقویت برنامه‌های فرهنگی در جامعه معرفی کرد و گفت: حضور طلاب و روحانیان جوان در سطح مساجد می‌تواند فرصت مغتنمی برای تقویت برنامه‌های فرهنگی و دینی در فصل تابستان باشد.
 
مدیر مدرسه علمیه امام علی (ع) ساری بر ضرورت تقویت برنامه‌های فرهنگی و دینی در سطح مساجد تأکید کد و افزود: مساجد باید محور اصلی برنامه‌های فرهنگی و دینی در سطح جامعه قرار گیرند.
 
حجت الاسلام ماشین چیان در ادامه سخنان خود حضور پررنگ طلاب و روحانیان در سطح مساجد را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: باید همه برنامه‌های فرهنگی مساجد با محوریت روحانیت اجرایی شود./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات