۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۱
کد خبر: ۶۱۲۰۲۰

ادامه جنجال‌ها بر سر مراسم رژه نظامی روز استقلال آمریکا

ادامه جنجال‌ها بر سر مراسم رژه نظامی روز استقلال آمریکا
پنتاگون به نیروهای تحت خدمت خود توصیه کرده است تا در مراسم رژه نیروهای نظامی به مناسبت روز استقلال ایالات متحده، پیام‌های خاص و مثبتی را بیان کنند.

به گزارش خبرگزاری رسا، پنتاگون به نیروهای خود پیام هایی را توصیه کرده است تا در مراسم رژه 4 جولای به مناسبت استقلال ایالات متحده که با حضور دونالد ترامپ برگزار می شود، از این پیام های مثبت استفاده کنند.

مراسم موسوم به "سلام نظامی به آمریکا" قرار است امروز پنجشنبه در پارک ملی واشنگتن برگزار شود.

رسانه های خبری گزارش داده اند که پنتاگون برای نیروهای تحت خدمت خود پیام هایی را ارسال کرده و در این پیام ها به آنها گفته است که در طول برگزاری این مراسم چه کارهایی را انجام دهند و چه کارهایی را انجام ندهند.

پنتاگون از نیروهای خود خواسته است تا از گفتن چیزهایی که دوست ندارند ضبط یا شنیده شود، خودداری کنند.

در این پیام به نیروهای پنتاگون توصیه شده است که از این جملات استفاده کنند: "من از خدمت به این ملت و کشور، افتخار می کنم و از اینکه عضوی از نیروهای پنتاگون هستم، افتخار می کنم. من به شغل و تانک و خودروی نظامی ام افتخار می کنم. "

ترامپ به خاطر استفاده از ارتش در جریان برگزاری این مراسم ویژه و استقرار تانک ها در پارک ملی واشنگتن به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است.

دموکراتها نگران این هستند که ترامپ در حال نمایش دادن قدرتی مانند رژیم های اقتدارگرا با مستقر کردن تانک ها و سایر تجهیزات نظامی است.

به پارک ملی واشنگتن نیز دستور داده شده است تا 2.5 میلیون دلار از بودجه خود را صرف کمک به برگزاری این مراسم کند./847/ب

منبع: تسنیم

ارسال نظرات