۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷
کد خبر: ۶۱۲۳۰۹
حجت الاسلام دانشی:

نماز جمعه پایگاه خنثی سازی توطئه های دشمنان است

رییس نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه لرستان گفت: نماز جمعه آثار و برکات فراوانی در جامعه داشته و دارد و مهم ترین آن خنثی سازی توطئه های دشمنان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام اصغر دانشی، رییس نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه لرستان، ظهر امروز در ستاد استانی بزرگداشت چهلمین سال اقامه نماز جمعه که در بیت امام جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: در اهمیت نماز جمعه همین بس که دو خطبه نماز جای دو رکعت نماز است.

وی با تأکید بر ضرورت توجه بیشتر به دستاوردهای نماز جمعه افزود: با استفاده از ظرفیت های فرهنگی و تبلیغی باید دستاوردهای نماز جمعه را در جامعه به ویژه بین نسل جوان تبیین کرد.

رییس نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه لرستان یادآور شد: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شاهد اقامه چهل ساله نماز جمعه هستیم و در طول این سال ها نماز جمعه آثار و برکات فراوانی داشته است و خنثی سازی توطئه های دشمن از برکات نماز جمعه است.

وی به برگزاری ویژه برنامه هایی به مناسبت چهلمین سال اقامه نماز جمعه اشاره کرد و گفت: مسابقه کتابخوانی از سوره مبارکه «جمعه» به همت امور کتابخانه‌های عمومی لرستان و ایستگاه صلواتی و موکب پذیرایی جنب مصلی که توسط صنعت و معدن و تجارت برپا می‌شود.

حجت الاسلام دانشی برگزاری غرفه‌های محتوایی جنب مصلی، برپایی نمایشگاه کتاب، عکس و ایستگاه سلامت را از دیگر برنامه ها خواند و خاطرنشان کرد: طرح «شمیم خدمت» نیز از دیگر برنامه هایی است که با حضور استاندار و معاونین برگزار می‎شود./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات