۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۹
کد خبر: ۶۱۲۳۱۲
ولی زاده:

ائمه جمعه مطالبات مردم را به گوش مسؤولان برسانند

ائمه جمعه مطالبات مردم را به گوش مسؤولان برسانند
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان به نقش مسؤولان در رفع مشکلات مردم اشاره کرد و گفت: ائمه جمعه نقش مهمی در پیگیری و رفع مشکلات مردم دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، قاسم ولی زاده، سرپرست معاونت، سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان، ظهر امروز در نشست ستاد استانی بزرگداشت چهلمین سال برپایی نماز جمعه گفت: نماز جمعه کانون نشر انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه نماز جمعه در باورهای علاقه مندان نظام از میراث ارزشمند بنیانگذار انقلاب اسلامی است، افزود: همواره شاهد هستیم که مشکلات مردم در این پایگاه برطرف می شود.

ولی زاده بر ضرورت توجه به اهمیت اقامه نماز جمعه و فرهنگ سازی در این زمینه تأکید کرد و گفت: در دوران دفاع مقدس بسیاری از علاقه مندان به اقامه نماز از خط مقدم تا دزفول به عقب می‌آمدند.

وی در ادامه به نقش امامان جمعه در رفع مشکلات مردم و مطالبه گری حق مردم اشاره کرد و افزود: امامان جمعه در بازگو کردن مطالبات مردم و رساندن درد جامعه به گوش مردم نقش بسزایی دارند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با قدردانی از زحمات نماینده ولی فقیه در لرستان برای رفع مشکلات مردم ابراز داشت: کمک‌های وی در حوزه فرهنگی و اجتماعی راه گشایی می‌کند و بی نظیر است و حضور امام جمعه خرم آباد در سیل اخیر موجب کاهش آلام مردم شد./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات