۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۱
کد خبر: ۶۱۲۳۵۳

آنچه سفیر ونزوئلا در سوریه درباره روابط دمشق-کاراکاس گفت

آنچه سفیر ونزوئلا در سوریه درباره روابط دمشق-کاراکاس گفت
سفیر ونزوئلا در سوریه به موضع گیری درباره روابط اقتصادی و سیاسی میان دمشق و کاراکاس پرداخت و به تمایل طرفین برای تقویت روابط پرداخت.

به گزارش خبرگزاری رسا، خوزه گریگوریو پومورجی سفیر ونزوئلا در دمشق از وجود تمایل مشترک دو کشور برای ارتقای روابط اقتصادی میان ونزوئلا و سوریه به نحوی که به سطح روابط سیاسی برسد، خبر داد.

وی افزود: مشارکت ونزوئلا در شصت و یکمین دوره نمایشگاه بین المللی دمشق، تحولی اقتصادی خاص و مناسبت بزرگی در تقویت روابط اقتصادی میان دو کشور محسوب می شود.

خوزه گریگوریو پومورجی تاکید کرد: هم اکنون هماهنگی با بازرگانان وجود دارد تا در نمایشگاه فعالیت داشته باشند. برخی شرکتها مایل به مشارکت در شصت و یکمین دوره نمایشگاه هستند و این شرکتها در زمینه دارویی، انرژی و غذایی فعالیت می کنند و علاوه بر این برخی شرکتها با بخش بازسازی مرتبط هستند.

وی به تمایل کشور خود را به مشارکت در شصت و یکمین دوره نمایشگاه بین المللی دمشق که یک اتفاق اقتصادی مهم و یک فرصت خوب برای ارائه حمایت از بازسازی و روند تولید و مبادله تجاری و اقتصادی فیمابین دو کشور محسوب می شود، ابراز کرد.

پومورجی اعلام کرد: اکنون ما با تعدادی از بازرگانان و سرمایه گزاران کشورمان به قصد جذب آنها برای شرکت در این دوره نمایشگاه بین المللی دمشق هماهنگی می کنیم./847/ب

منبع: مهر

ارسال نظرات