۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۱
کد خبر: ۶۱۲۴۰۶
ویژه اساتید حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری؛

دوره آموزش مهدویت در شهرکرد برگزار می‌شود

دوره آموزش مهدویت در شهرکرد برگزار می‌شود
حجت الاسلام احمدی گفت: با حضور اساتید و روحانیان استان و با سخنرانی آیت الله طبسی، دوره آموزشی مهدویت در شهرکرد و در قالب سه نشست کاربردی برگزار می‌شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام سیدمحمد احمدی، مدیر حوزه علمیه برادران چهارمحال و بختیاری، پیش از ظهر امروز در نشست هماهنگی نهاد‌های عالی حوزوی این استان که به میزبانی ساختمان جدید مدیریت حوزه علمیه خواهران برگزار شد، با اشاره به برگزاری بیست و ششمین دوره طرح تقویت مبانی اعتقادی در استان، این حرکت فرهنگی را قابل تقدیر دانست و افزود: باید طلاب و روحانیان تا می‌توانند از ظرفیت این دوره معنوی و تربیتی نهایت بهره را ببرند.

وی با اشاره به حضور آیت الله طبسی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در استان استفاده از ظرفیت این عالم گرانقدر را لازم و ضروری دانست و گفت: با حضور اساتید و روحانیان استان و با سخنرانی آیت الله طبسی، دوره آموزشی مهدویت در شهرکرد برگزار می‌شود.

حجت الاسلام احمدی با بیان اینکه این دوره در قالب سه نشست کاربردی برگزار می‌شود، ادامه داد: در این دوره بصیرت افزایی بیش از ۵۰ نفر از اساتید حوزه‌های علمیه برادران استان شرکت خواهند کرد.

وی با تأکید بر اینکه این دوره از امروز قبل از ظهر به میزبانی مهدیه شهرکرد برگزار می‌شود، ابراز کرد: شناخت باید‌ها و نباید‌های مهدویت از مهمترین نیاز‌های امروز حوزه‌های علمیه است که به خوبی در این دوره مورد بحث و گفتگو قرار می‌گیرد.

مدیر حوزه علمیه برادران چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در این دوره آموزشی روحانیان و علمای استان با فرقه‌های نوظهور و نحوه عملکرد آن‌ها آشنا خواهند شد، افزود: در این دوره فرقه نوظهور و انحرافی احمد ابن الحسن به خوبی تشریح و تبیین خواهد شد.

استاد حوزه و دانشگاه در ادامه با بیان اینکه برای طلاب نیز دوره‌های مختلف اخلاقی طبق سنوات گذشته در فصل تابستان و در قالب طرح تقویت در نظر گرفته ایم، گفت: به یقین از ظرفیت اساتید این طرح مفید در راستای رشد فکری طلاب و روحانیان استفاده خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه در نشست شب‌های این طرح هر دستگاه به صورت نمادین در یک شب حضور فعال و چشمگیر خواهد داشت، اظهار کرد: حوزه‌های علمیه خواهران و برادران نیز امشب پای درس آیت الله طبسی خواهند نشست و از بیانات این خطیب توانا بهره خواهند برد./۹۴۵۷/پ210/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات