۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۰۱:۲۳
کد خبر: ۶۱۲۵۲۲

گزارشی از فعالیت های مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت

گزارشی از فعالیت های مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت
حجت الاسلام عبدی در همایش طوبای معرفت به تشریح فعالیت های مرکز قرآن و حدیث اهل بیت پرداخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام عبدی در همایش طوبای معرفت که شامگاه دوشنبه در شبستان حضرت نجمه خاتون(س) حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، با ارائه گزارشی از فعالیت های مرکز قرآن و حیث کریمه اهل بیت(س) گفت: باید سپاسگذار خداند بود که در زیر پرجمی که پرچم دار آن ولی فقیه است زندگی می کنیم و امیداوریم خداوند این نعمت را از ما نگیرد.

مدیر مرکر قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(س) ادامه داد: این مرکز فعالیت خود را از بهمن ماه سال 89 آغاز کرده و آموزش قرآن و معارف اهل بیت(س) به دو صورت حضوری و غیر حضوری در دو واحد خواهران و برادران را برگزار می کند.

وی با اشاره به دوره های مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(س)، اظهار کرد: علوم و فنون قرائت ، حفظ قرآن و حدیث، معارف قر آن و حدیث همچنین ارتقائ مربیان یا تربیت مربی از دوره های آموزشی مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(س) به شمار می روند.

حجت الاسلام احمدی افزود: برگزاری 401 دوره آموزشی با حضور بیش از چهار هزار فراگیر در گروه آموزشی قرائت، گروه حفظ 438 دوره با بیش از چهار هزار فراگیر، گروه معارف 142 دوره با بیش از چهار هزار فراگیر، تربیت مربی 9 دوره با 125 فراگیر از جمله فعالیت های مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(س) است.

وی در ادامه سخنان خود به فعالیت های آموزش غیر حضوری مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(س) اشاره کرد و افزود: آموزش غیر حضوری در این مرکز بدون محدودیت سنی و تحصیلی برگزار می شود که از دهه کرامت 97 تا دهه کرامت 98 یازده دوره آموزشی در سه گروه قرائت، حفظ قرآن و حدیث همچنین معارف قرآن برگزار شده است./1324/ج

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 6
مصطفی رستمی
ارسال نظرات