۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۲
کد خبر: ۶۱۲۵۹۶
مدیر مؤسسه خیریه الزهرا اصفهان:

تسهیل ازدواج تنها راه مقابله با مفسادی نظیر ازدواج سفید است

تسهیل ازدواج تنها راه مقابله با مفسادی نظیر ازدواج سفید است
حجت الاسلام نجفی گفت: باید شرایط ازدواج آسان را برای جوانان فراهم کنیم، تنها راه مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی و مفاسدی نظیر ازدواج سفید، تسهیل ازدواج آسان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام هادی نجفی، مدیر نمایندگی مؤسسه خیریه الزهرا(س) در اصفهان ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه، با بیان اینکه شرایط کنونی کشور وضعیت خاص و بحرانی است و ازدواج یکی از اساسی‌ترین مشکلات نسل جوان است، گفت: باید همه دست به دست هم دهیم تا مشکل ازدواج نسل جوان برطرف شود تا به طبع آن بسیاری از مشکلات و ناهنجاری‌های دیگری که متأسفانه شاهد آن هستیم برطرف خواهد شد.

وی در ادامه افزود: تا زمانی که مشکل ازدواج برطرف نشود نه تنها ناهنجاری‌های اجتماعی کم نخواهد شد بلکه بیشتر هم می‌شود، ازدواج بهنگام و موفق می‌تواند بسیاری از مشکلات فردی و اجتماعی و ناهنجاری‌های جامعه را برطرف کند. از این رو مؤسسه‌ای در قم تشکیل شده که عمری دارد به درازای ۳۲ سال به نام مؤسسه خیریه الزهرا (س) که عمده فعالیت آن تسهیل امر ازدواج نسل جوان است.

حجت الاسلام نجفی با اشاره به بازگشایی دفتر مؤسسه خیریه الزهرا(س) در استان اصفهان، اظهار کرد: در همایشی در ۱۴ تیرماه جاری در سالن اهل البیت(ع) اصفهان در راستای معرفی مؤسسه برگزار کردیم که استقبال خوبی را هم به دنبال داشت. فراموش نکنیم که ازدواج یکی از مهمترین مسائل جامعه است و تشکیل خیریه برای تسهیل ازدواج در همین راستا است. فعالیت این مؤسسه پیرامون ازدواج دائم و ازدواج اول است و مشاوره و خدماتی در زمینه طلاق نیز در این مؤسسه ارائه نمی‌شود.

مدیر مؤسسه خیریه الزهرا(س) در استان اصفهان، تسهیل شرایط ازدواج را یکی از راه‌های مقابله با معضلاتی نظیر ازدواج سفید برشمرد و تصریح کرد: تا زمانی که مسیر ازدواج جوانان تسهیل نشود و امکان ازدواج آسان و همسرگزینی صحیح و دقیق برای آنها فراهم نشود، امکان مقابله با مفاسد اجتماعی و اخلاقی وجود ندارد و برای مقابله با معضلاتی نظیر ازدواج سفید تنها راه فراهم آوردن شرایط ازدواج آسان به موقع و صحیح و پایدار است./1304/پ310/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات